Aviseringar
Rensa alla

svarta VS bruna skor + skosula som ramlat av


Bruna!

Vart är dom från? Min kompis reklamerade en gång ett par skor från dinsko som hon hade haft typ i ett år (!!). Dom var så trasiga att hon i kassan skämdes, snabbt slet ifrån henne dom och slängde under kassan. Så fick hon välja ett par nya skor i samma prisklass. utan kvitto. Är fortfarande chockad över händelsen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

mm kan va lite svårt när det är ett år tillbaka, haha. 

Blivande_japan:

menar att reklamera mha kontoutdrag!

murare: Min kompis reklamerade en gång ett par skor från dinsko som hon hade haft typ i ett år (!!).

kan svara er alla haha, jag har också reklamerat skor flera gånger, det är 2 års garanti på din sko, skopunkten och nilson pga samma skokedja. men ah. jag trodde faktiskt inte att jag skulle behöva reklamera skor från nilson (skorna tråden handlar om är därifrån) så här fort pga dyrare + bättre kvalité. men man har rätt till det! nu har de dock gjort så att de drar av x antal procent beroende på hur länge man haft skorna, så får se hur det blir utan kvitto. 🙂


   
SvaraCitera

honolulu:

kan svara er alla haha, jag har också reklamerat skor flera gånger, det är 2 års garanti på din sko, skopunkten och nilson pga samma skokedja. men ah. jag trodde faktiskt inte att jag skulle behöva reklamera skor från nilson så här fort pga dyrare + bättre kvalité. men man har rätt till det! nu har de dock gjort så att de drar av x antal procent beroende på hur länge man haft skorna, så får se hur det blir utan kvitto. 🙂

Ja precis, Nilson hade jag förmodligen försökt reklamera hos då skorna som sagt är dyrare och ska ha bättre kvalle 🙂 dinsko förväntar man sig ju inte att de ska hålla, så blev förvånad över att dom reklamerade så snabbt och självklart utan tjafs.
Där ser man! Hade ingen aning om att det var samma skokedja 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

Ja precis, Nilson hade jag förmodligen försökt reklamera hos då skorna som sagt är dyrare och ska ha bättre kvalle 🙂 dinsko förväntar man sig ju inte att de ska hålla, så blev förvånad över att dom reklamerade så snabbt och självklart utan tjafs.
Där ser man! Hade ingen aning om att det var samma skokedja 🙂 

ah du menar så, haha! ja, det beror nog lite på vem som står i kassan också. men ja. jorå! ecco är också med där, kika här  http://www.putfeetfirst.com/se


   
SvaraCitera

shoes-meindl-perfekt-man-dark-brown-z-85

vsg. dina i-landsproblem är över


   
SvaraCitera

bruna. kontoutdrag borde du ju kunna hitta

har inte du skapat en tråd innan om samma ämne? eller så har vi pratat om det någon gång. 


   
SvaraCitera

honolulu: svarta


   
SvaraCitera