Aviseringar
Rensa alla

Svarthåriga, ja tack. Nej tack till blonda, redheads och brunetter.


Ämnesstartare

Attraktionspsykologin är ju det bakomliggande designen på vår attraktion av andra människor. Vet att iallafall Dhagor har stor koll på attraktionspsykologin här, men någon annan som kunde berätta om den vore intressant.

Det jag funderar mest över är hur en person väljer sin "etniska favoritgrupp", de flesta fancy vissa etniciteter mer och andra mindre. För mig ligger Asiater tillsammans med Afrikaner längst ned. Med afro-amerikaner, vita och latinos i mitten. På toppen ligger kvinnor ifrån länder såsom Palestina, Israel, Irak, Iran, Kuwait och allt lokaliserat runtomkring. Även vissa Italienskor, Spanjorskor, Grekiskor, Fransyskor etc. Dvs vita ifrån södra Europa.

Min teori är att den senaste personen man haft kärleksfulla känslor till har stor betydelse, dvs att den personens etnicitet och utseende blir som ett slags ideal, tills man träffar en annan som bryter emot idealet, och i sin tur sätter igång ett nytt ideal. Aldrig trott på det om att man skulle ha sin mor som något slags omedvetet ideal, min mor är blond, svensk och vacker. Men jag skulle inte vilja ha en partner som påminde om henne ändå.

Misc-Elizza.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Gillar rödhåriga killar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blonda, smala och blåöggda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Gillar rödhåriga killar

Är brunhårig numera. [sad]


   
SvaraCitera

Då är jag på toppen :O förutom att jag inte är så snygg lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll2:

Då är jag på toppen :O förutom att jag inte är så snygg lol

Posta bild. [wink]


   
SvaraCitera

Mikrofonkåt:

Posta bild.

Nej du kanske känner igen mig [bigsmile] eller nån annan här..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll2:

Nej du kanske känner igen mig

Arab please, sluta playa mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

*Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nigga please.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

För mig ligger Asiater tillsammans med Afrikaner längst ned. Med afro-amerikaner, vita och latinos i mitten

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

*

Haru hittat en guzz att bazza ellah?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kille_1986:

[no-no]

Det jag syftade på är att jag föredrar ljusa svarta, "brown sugar, ebonys", de som får synas på TV i USA. Medans jag verkligen inte gillar de skuggsvarta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Haru hittat en guzz att bazza ellah?

Hittade henne på bilden i Halliiiwuud. [wink]


   
SvaraCitera