Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk


Ämnesstartare

Bacarah:

Vad jag ser så har han inte flirtat i alla fall. Men jag hade också blivit svartsjuk... Men frågan är om man borde det varje gång.

Precis. Jag vet att han inte flirtar med henne men tanken på att han tycker att hon är en underbar människa som får honom att känna sig alldeles speciell känns bara fel. Det är ju jag som ska få honom att känna så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske dom är vänner?


   
SvaraCitera

Vanilla:

Precis. Jag vet att han inte flirtar med henne men tanken på att han tycker att hon är en underbar människa som får honom att känna sig alldeles speciell känns bara fel. Det är ju jag som ska få honom att känna så.

Förstår dig helt... Det är bara att försöka prata med honom om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

VARFÖR ÄR DU EXPERT? [mad]

MEN TYST! [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah sånt suger [bigsmile]


   
SvaraCitera

daisuki Duckieeee:

MEN TYST! [mad][mad]

NEJ. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värkar som att du har en utomordentligt bra pojkvän[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

NEJ. [mad]

Ok, jag vet inte varför. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja höll på att göra slyt me en kille bara för d o vi är inte ens tillsammans hahaha[y][y][y]

gör slut


   
SvaraCitera

Vanilla: Känner de varandra IRL?

Verkar som de är väldigt nära kompisar när han kan skriva något sådant. Be honom att få följa med och träffa henne nästa gång. Går han inte med på det så är de ju uppenbarligen inte bara vänner och då ska du göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där med att han skriver med en tjej över nätet som du inte vet om är väl inte så farligt. men när han säge rtat hon är underbar och får honom att känna sig speciell, då är det en helt annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör klart för honom att det sårar dig, och så att han måste välja och känna sig lite tvungen att prioritera. Respekterar han dig mer än henne (vilket borde vara fallet) så tar han det lugnt med sådana kommentarer.

Annars får du väl dumpa, om det tär så mycket på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Logga in på din killes msn (eller vad han nu använder) och skriv till tjejen att hon inte alls får dig (han) att känna sig så speciell [y]

Ondskefullt [love]

Nej, jag var inte seriöst alltså. Du har redan fått bra svar vad du ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzasoet:

tjej över nätet

de känner varandra i verkligheten också men umgås inte


   
SvaraCitera

Bacarah:

Det var väl ändå att ta i? Får man inte ha tjejkompisar eller?

Vanilla:

han skriver till henne att hon är underbar och värdefull och får honom att känna sig alleles speciell.

så skriver inte jag till mina kompisar. Om jag skrev så till mina killkompisar så är det väl en mildare form av otrohet. Iaf väldigt nära gränsen.

En kompis skriver man väl ändå inte så till. Skriver du så till din kompisar?

Men klart man ska få ha tjejkompisar, bara att man måste väl ha lite gränser i vad man säger till varann kanske?


   
SvaraCitera