Aviseringar
Rensa alla

svartsjuk


Ämnesstartare

Är han medveten om att du tycker att sådant är jobbigt? Om han inte vet det, så är det ju svårt för honom att förstå att han sårar dig.

Om du redan pratat med honom och han inte vill ändra sig så får du göra slut eller acceptera att han tar lättare på sådant, typ. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Har du kunnat prata med honom om saker förut och han tagit dig seriöst?

ja det har han, han tar mig oftast seriöst och vi kan prata om seriösa saker, han är en stabil och mogen kille. Fast ibland inte


   
SvaraCitera

upponer:

för het för mig

Hahahaa, du är snabb, du är väldigt snabb.. well done.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

tycker ni att jag ska prata med honom om detta eller ska jag bara låta det gå? för ja vet inte riktigt vad jag ska göra, känns ganska jobbigt o gå runt och gnaga på detta och jag vill helst få ut det. men vet inte hur.

tycker du ska prata med honom detta, du ska inte behöva känna såhär i er relation ju!


   
SvaraCitera

Nintendo:

Är

Jag VISSTE att du var en snäll person, du har helt rätt..
Bra råd förresten, 😀


   
SvaraCitera

upponer:

ja det har han, han tar mig oftast seriöst och vi kan prata om seriösa saker, han är en stabil och mogen kille. Fast ibland inte

Haha, okej. Men det låter ju ändå bra. Du måste ju kunna lita på din snubbe också, så om du känner dig osäker för att han skriver ofta med många tjejer så måste han få veta om det och sen avgöra om han vill dra ner kontakten med dem eller vad det nu kan vara. Har du tagit upp det fler än en gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Är han medveten om att du tycker att sådant är jobbigt? Om han inte vet det, så är det ju svårt för honom att förstå att han sårar dig.

jag har inte sagt att jag tycker det är jobbigt, men jag tycker att han borde förstå hur jag blir för han frågar mig "vad är det?" han verkar inte förstå


   
SvaraCitera

Prata med honom om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Har du tagit upp det fler än en gång?

jag har liksom inte gått på rakt..utan lätt, men ändå tycker jag att han borde förstå för jag säger så att jag inte tycker det är kul... då säger han " vad är det?"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jag har inte sagt att jag tycker det är jobbigt, men jag tycker att han borde förstå hur jag blir för han frågar mig "vad är det?" han verkar inte förstå

Fast han kan ju inte läsa dina tankar [crazy] Han kanske inte förstår varför du blir upprörd, bara att du blir det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast han kan ju inte läsa dina tankar Han kanske inte förstår varför du blir upprörd, bara att du blir det?

nejnej,, ja du har rätt. men ändå så tycker jag att han borde förstå... men kanske inte. får vara mera tydligare


   
SvaraCitera

upponer:

jag har liksom inte gått på rakt..utan lätt, men ändå tycker jag att han borde förstå för jag säger så att jag inte tycker det är kul... då säger han " vad är det?"..

Nej, du måste vara rakt på sak. Inga himla genvägar eller hints, då kommer han inte förstå och du förväntar dig att han ska förstå precis och då blir ni båda irriterade och börjar bråka osvosv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Nej, du måste vara rakt på sak. Inga himla genvägar eller hints, då kommer han inte förstå och du förväntar dig att han ska förstå precis och då blir ni båda irriterade och börjar bråka osvosv..

okejokej, då ska jag försöka gå rakt på sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

nejnej,, ja du har rätt. men ändå så tycker jag att han borde förstå... men kanske inte. får vara mera tydligare

Min pojkvän är i princip helt oförmögen att känna svartsjuka, så han förstår inte alls varför jag tycker att vissa saker han gör är lite på gränsen för vad jag är bekväm med [cute] Folk fungerar inte likadant/reagerar olika, så tror faktiskt inte att han fattar att han "gör fel".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Folk fungerar inte likadant/reagerar olika, så tror faktiskt inte att han fattar att han "gör fel".

nej, han fattar nog inte. men ska prata med honom om det, hur jag känner sedan får jag se vad han säger och reagerar på det. för det ska ju inte behövas känna såhär


   
SvaraCitera