Aviseringar
Rensa alla

svartsjuk..


Ämnesstartare

halloj allihopa !

Jag och min pojkvän har vart tsm i snart 2 år, och det har väl gått lite upp och ner sådär som det brukar göra. Innan vi vart tsm så var han ute mycket och drack och raggade tjejer (väldigt mycket). Men sen vart vi tsm och det upphörde i ca 1 år. Men nu e han tillbaks igen, på samma spår. Han vill dricka helst varje helg, både lördag och fredag och jag är väldigt svartsjuk av mig, och hör därför av mig..100 ggr minuten när han e borta. Jag smsar konstant pga att jag är så otroligt rädd för Att han ska vara otrogen lr nått. Och det blir inte bättre ! Han bästa vän och jag går inte alls ihop, över huvutaget, har aldrig gjort heller. Sen vi vart tsm har han bara gnällt på hur jag beter mig, att jag är för ung, försökt få oss att bråka, supit ner min kille tills han däckat och bara jävlats. Jag vet inte vad jag ska ta mig till !? hjälp ?


   
Citera

Sluta hör av dig 24/7 när han är ute, annars kan du nog snart säga hej då till din bf


   
SvaraCitera

varför litar du inte på honom?
varför hänger du inte med när han super?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var precis som din pojkvän var när jag och min kille träffades. Han fick mig att sluta vilket gjorde mina kompisar väldigt sur eftersom dom inte vill att jag ska förändras bara för att jag blir tillsammans med någon, vilket kanske gör att din pojkväns kompis är sur på dig?
Om du skulle på fest med dina kompisar så skulle väl du tycka det var irriterande om han skulle höra av sig konstant?
Lita på honom, om han skulle vara ute efter andra tjejer så skulle han förmodligen inte blivit tillsammans med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du anledning att inte lita på honom?

sagan96:

och hör därför av mig..100 ggr minuten när han e borta. Jag smsar konstant pga att jag är så otroligt rädd.

Det hjälper inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du konstant hör av dig till honom gör det bara värre. Det gör honom i längden bara irriterad (med all rätt), vilket leder till att du inte får något svar och då mår ännu sämre. Kan du inte lita på din partner så är det dumt att vara tillsammans med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vill du ha hjälp med? Att få din kille att "välja dig" eller att bli av med din svartsjuka? [cute]


   
SvaraCitera
nrg89

OF 5:

Kan du inte lita på din partner så är det dumt att vara tillsammans med honom.

Det går inte att säga det bättre och mer koncist än så här.

Hade jag varit ihop i ett helt år hade jag velat ha mer tillit än din pojkvän har. Och sådan tillit bryter man först om man blir sviken, inte för att risken finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag litar inte på Han pga hur Han har Vart förut. Bytt tjej stup i kvarten och k*ullat runt.

Jag behöver all hjälp jag kan få. Vill inte va nå säpo..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dur tror att ett sms stoppar någon från att vara otrogen[confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kan inte. hänga med och supa eftersom hon är 15 eller 16, namnet avslöjar allt vettu sagan"96"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag vet att inte ett sms hjälper..

Nej, "för jag har ju aldrig druckit"p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det du vill egentligen :c

han lär ju ej sluta vara med sina vänner osv för att du smsar. o jag kan absolut inte ge några råd till hur man slutar vara svartsjuk för det är jag mästarN på. men sen utöver allt verkar han ju iof ha lite alkoholproblem som han kanske borde göra något åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

vad är det du vill egentligen :c

han lär ju ej sluta vara med sina vänner osv för att du smsar. o jag kan absolut inte ge några råd till hur man slutar vara svartsjuk för det är jag mästarN på. men sen utöver allt verkar han ju iof ha lite alkoholproblem som han kanske borde göra något åt.

Ja precis...Jag vill ju veta om det är så att han har lite problem med att dricka osv, lr om det är jag som inbillar mig. Vi skulle ta en paus denhär veckan för att han ville "tänka". Nån timme efter han "pausat" med mig så gick han ut och drack med sina kompisar och lådsade som ingenting..vilket jag aldrig skulle kunna göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

dur tror att ett sms stoppar någon från att vara otrogen?

Klart jag vet att det inte gör det, men jag vill ju att det ska göra det.


   
SvaraCitera