Aviseringar
Rensa alla

svartsjuka?


Ämnesstartare

Båda mina ex har varit otrogna mot mig så efter det blir jag väldigt lätt svartsjuk och nojig, vilket förmodligen har lett till att senaste killarna man dejtat har gått åt skogen och jag har vägrat erkänt att det varit på grund av mig, men jag kan börjar inse det nu.

Det är inte så att jag säger det till killarna men känslan är så jävla jobbig, det räcker med att jag börjat träffa en kille 2,3 gånger och jag tex. ser att han blivit vän med någon skit snygg brud på facebook, då blir jag nojig å börjar undra vem hon är. om killen inte hör av sig på en hel dag blir jag nojig å tror att han ska dissa mig även fast han sagt att han vill ses igen..

Vad fan gör man åt det här problemet? hur börjar man lita på andra och sig själv? Vet ni om det finns sk "experter" inom detta område som man kan prata med? det är verkligen jobbigt..


   
Citera

Bli ihop med en ful kille som ingen annan tjej vill ha[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Bli ihop med en ful kille som ingen annan tjej vill ha


   
SvaraCitera

Det är därför jag är ihop med pallo, han är så jävla ful[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Bli ihop med en ful kille som ingen annan tjej vill ha

vart ska man vända sig för att få seriösa svar?..


   
SvaraCitera

rocka_billy:

vart ska man vända sig för att få seriösa svar?..

Ditt inre?


   
SvaraCitera

rocka_billy:

vart ska man vända sig för att få seriösa svar?..

Antagligen inte ett internetforum för troll och kids


   
SvaraCitera

rocka_billy:

vart ska man vända sig för att få seriösa svar?..

Du kan vända dig hur många gånger som helst, men vi kommer alltid se till att du aldrig får ett seriöst svar på UM


   
SvaraCitera

Prova att bli gay? [wink]


   
SvaraCitera

Prata igenom detta med killen, så att han förstår.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

det är verkligen jobbigt..

Vet [cry]

rocka_billy:

Vad fan gör man åt det här problemet? hur börjar man lita på andra och sig själv

Vet inte riktigt vad man ska göra.. Men jag antar att man måste våga testa.. Försöka släppa på kontrollen mer och mer och lita mer och mer på personen.. Fast som du säger, en kille du träffat 2-3 ggr har du ju kanske inte etablerat en relation med ännu så då har man inte hunnit skaffa tillit och förtroende till varandra. Det är ju sådant som växer fram över tid..
Jobba på det? Inte säkert det hjälper att bara prata med killen om det, beror på om han förstår eller inte. Men om han känner till din paranoia och anledningen (att du blivit bedragen förr) så kanske han kan hjälpa dig genom att ja jag vet inte kanske visa dig mera uppmärksamet eller förklara saker och vara öppen och tydlig med vad han har för sig osv.. Men det hänger ju som sagt på ifall han förstår det eller inte [rolleyes]


   
SvaraCitera

det finns bara svin så din oro är befogad


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

OF 5:

det finns bara svin så din oro är befogad

Det där låter tragiskt. Även om det stämmer på typ 99% av befolkningen. [sad]


   
SvaraCitera

Kviq:

Det där låter tragiskt.

sanningen är inte alltid vad den borde [n]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

OF 5:

sanningen är inte alltid vad den borde [n]

Tyvärr inte nä. [n]


   
SvaraCitera