Aviseringar
Rensa alla

svennar vs blattar


mynona

Börg:

Vad menar du...

va kan jag mena. folk som har för mig självklara åsikter som "Kvinnor har lika stor rätt att ligga runt som män utan att få dåligt rykte-Homosexualitet är lika bra som heterosexualitet"-etcetera, huvudsaken för mig sen får man vara hur mycket svenne eller blatte man inte rår för hur mycket som helst bara man har vissa grundvärderingar som jag föredrar så är det fröjd och frid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

va kan jag mena. folk som har för mig självklara åsikter som "Kvinnor har lika stor rätt att ligga runt som män utan att få dåligt rykte-Homosexualitet är lika bra som heterosexualitet"-etcetera, huvudsaken för mig sen får man vara hur mycket svenne eller blatte man inte rår för hur mycket som helst bara man har vissa grundvärderingar som jag föredrar så är det fröjd och frid. 

de flesta blattar är ej upplysta queerfeministiska människor :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Öh jag är dansk vart räknas vi in?

svenne :- P


   
SvaraCitera
mynona

Börg:

de flesta blattar är ej upplysta queerfeministiska människor :- P

jag svarade ju, inte sant? 😉 men jag bryr mig fortfarande ej om blatteidentiteten som sådan. Och jag har röstat! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråden handlar ej om vilken som är bäst eller vad man själv är dock... man väljer själv vad man ska rösta Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: finnar

acne_60343821_153820015.jpg

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

acne_60343821_153820015.jpg

Hjärta

Aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag säger att jag bryr mig om individer än om folkgrupper då? Eller har jag helt missuppfattat trådens mening nu? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många frågor från min sida... Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tegel:
Om jag säger att jag bryr mig om individer än om folkgrupper då? Eller har jag helt missuppfattat trådens mening nu? 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

Hjärta

Rodnar Tror det är en av dom första gångerna jag blivit "hjärt förklarad" på denna sidan. Tackar och bugar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

Hjärta

Glömde givetvis att hjärta tillbaks <3Ja folk får ta att jag förstör tråden med mina inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vrf röstar alla svennar Arg


   
SvaraCitera
mynona

Börg:
Vrf röstar alla svennar Arg

kanske för att svennar enligt pk-uppfostran kan förväntas vara upplysta queerfeministiska människor medan de flesta blattar ej är det LedsenHjärta


   
SvaraCitera