Aviseringar
Rensa alla

Svennebanan


Lillith:

Klart den inte behöver det, men då är det en oseriös text...

För att en låt handlar om texten? Jag lyssnar på japansk musik för jag tycker om melodin. Jag fattar fan inte vad dom säger. For all I know så kan de snacka om att mörda judar och slakta gätter. Slash care, låten är bra ändå.

Lillith:

Är det någon som är handikappad så är det väl du? Ett forum är till för att fråga- och svara på olika saker...

Och google finns för att spara oss från idiotiska småtjejer som du som inte kan använda en simpel sökmotor som ger dig alla dina svar på en sekund.


   
SvaraCitera

Avatar:

Och google finns för att spara oss från idiotiska småtjejer som du som inte kan använda en simpel sökmotor som ger dig alla dina svar på en sekund.

Det där går inte ihop [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

För att en låt handlar om texten? Jag lyssnar på japansk musik för jag tycker om melodin. Jag fattar fan inte vad dom säger. For all I know så kan de snacka om att mörda judar och slakta gätter. Slash care, låten är bra ändå.

Har jag sagt att en låt är dålig för att den har en oseriös text? Lyssnar också på många låtar som har ett språk jag inte kan...

Avatar:

Och google finns för att spara oss från idiotiska småtjejer som du som inte kan använda en simpel sökmotor som ger dig alla dina svar på en sekund.

Om det nu är så enkelt, varför är du här då? Hm småtjej, det står ingenstans hur gammal jag är, och den som beter sig som ett småbarn är ju du[mad]


   
SvaraCitera

Vem bryr sig. "Svennebanan" är kanske den sämsta låten i modern tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är rätt kul att de enda som verkar gilla låten själva är grymt svennebananiga. [bigsmile]

Andra låtar på plattan är ganska feta dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillith:

pingpong show

=Thailändsk show med tjejer som typ har pingisbollar i fittan lr liknande tror jag.


   
SvaraCitera

Fördomar och dubbelmoral tror jag. Svenska män som ser nedvärderande på "gulingar" men ska lika fan va sprängkåta i Thailändskor.

Tycker inte om att analysera låtar på det här sättet... men men villa bara få fram min åsikt. Halle amen![smile]


   
SvaraCitera

Hell_man:

Vem bryr sig. "Svennebanan" är kanske den sämsta låten i modern tid

Håller med.. fan fattar inte att alla i skolan tycker om den [mad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera