Aviseringar
Rensa alla

Svenska killar


Ämnesstartare

Varför är det svenska tjejer som är known som snygga när det egentligen är de svenska killarna som är så otroligt snygga? Har aldrig riktigt fattat det där, svenska tjejer är inte ens snygga, men killarna är ju helt otroliga [tard]


   
Citera

Tvärtom annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tvärtom annars.

Att svenska tjejer är snygga? or what?


   
SvaraCitera

Kouku:

Att svenska tjejer är snygga? or what?

Ja.


   
SvaraCitera

Kouku:

svenska tjejer är inte ens snygga

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Kouku:

Varför är det svenska tjejer som är known som snygga när det egentligen är de svenska killarna som är så otroligt snygga? Har aldrig riktigt fattat det där, svenska tjejer är inte ens snygga, men killarna är ju helt otroliga [tard]

Det är väl så att folk från andra länder har någon fix för blonda tjejer?


   
SvaraCitera

Svenska män är typ femte snyggast i världen, så vi må inte vara bäst, men snygga är vi. [cool]


   
SvaraCitera

jag är gud:

Det är väl så att folk från andra länder har någon fix för blonda tjejer?

Då kan man fråga sig varför inte något av våra grannländer också infinner sig på toppen. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kouku:

[tard]

passaro:

avatar

Svenska tjejer ÄR snygga.
Dock måste jag säga att de snyggaste tjejerna är från balkan, iaf bosniska/kroatiska/serbiska sådana [cute]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Svenska tjejer är snygga, men i övrigt: Jag kan inte vara den enda som sett att när det på tv-program ska komma in en snygg man är det en enorm blond, långhårig svensk vid namn Sven eller möjligen Ingvar.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Svenska män är typ femte snyggast i världen, så vi må inte vara bäst, men snygga är vi. [cool]

Vilka anses som snyggast?

Jonnybravo91:

Då kan man fråga sig varför inte något av våra grannländer också infinner sig på toppen. [rolleyes]

Finland är för inavlat, Danmark är tjocka och Norge är lika snygga som vi[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Svenska män är typ femte snyggast i världen, så vi må inte vara bäst, men snygga är vi. [cool]

Haha vilket land har snyggare killar än Sverige, möjligtvis Norge isf!

Crypto:

Dock måste jag säga att de snyggaste tjejerna är från balkan, iaf bosniska/kroatiska/serbiska sådana [cute]

Ryssland!

Nachac:

Jag kan inte vara den enda som sett att när det på tv-program ska komma in en snygg man är det en enorm blond, långårig svensk vid namn Sven eller möjligen Ingvar.

Haha mjo[rolleyes]


   
SvaraCitera

jag är gud:

Vilka anses som snyggast?

Minns inte exakt, men har för mig att det var något av medelhavsländerna.

jag är gud:

Finland är för inavlat, Danmark är tjocka och Norge är lika snygga som vi[party]

Kan vara för att norskor failar på engelska [y]


   
SvaraCitera

Kouku:

Haha vilket land har snyggare killar än Sverige, möjligtvis Norge isf!

Jonnybravo91:

jag är gud: Vilka anses som snyggast?
Minns inte exakt, men har för mig att det var något av medelhavsländerna.

[smile]


   
SvaraCitera