Aviseringar
Rensa alla

Svenska New York fruar


Ämnesstartare

Yay Äntligen!!

På Måndag visar TV3 Svenska New York fruar på TV och online 🙂

Från LA nu till världsstaden NEW YORK och multimiljardär stället the Hamptons på Long Island, 2 timmar bil öster om Manhattan.

Nu ser ni hus oss New Yorkare, framförallt USA boare bor i lyx än hos er i kalla Sverige [smile]


   
Citera

Trivs i kylan. [wink]


   
SvaraCitera

Dom verkar, om möjligt, vara ännu värre än hollywood-slynorna. Jag HATAR reklamen med den fula kärringjäveln som kommenterar sin obegåvade snorunges avskyvärda sång och säger nånting om "hur kan jag ha fått ett så begåvat barn blaha blaha". Man vill mosa hennes fula jävla huvud. ARGH! Jag tål inte amerikaniserade as.


   
SvaraCitera

S3ON:

Trivs i kylan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Trivs i kylan

mm säkert för du har aldrig upplevt värme som varar mer än 2 veckor som svenska sommaren. I Sverige skiner solen bara runt 60 dagar om året enligt SMHI, medans hos oss i New York 234 dagar om året.
Verkligen STOR skillnad!

Dessutom har vi 30 grader + somrar i flertal månader, medans ni i Sverige runt 20 grader om ni blir lyckliga (gäller dock i södra och mellersta Sverige - uppe i norr ännu kyligare)

Ja, vinter har vi också, och alla andra 4 årstider, men dock plus grader under dagen och dessutom skiner solen lika mycket som sommaren. OCH solen går aldrig ner före än 16.30 som kortaste dagen.


   
SvaraCitera

New York City:

Dessutom har vi 30 grader

Skulle det vara något BRA? Jag gillar inte ens när vi har det "varmt" i Sverige.


   
SvaraCitera

Jag hatar alla dessa personer som ser upp till dessa lyxhorror. Hellre arbetslös än att se en minut av det här jävla programmet när allt de gör är att filma idioter med pengar.


   
SvaraCitera

Ignorant:

Jag hatar alla dessa personer som ser upp till dessa lyxhorror. Hellre arbetslös än att se en minut av det här jävla programmet när allt de gör är att filma idioter med pengar.

Håller med.


   
SvaraCitera

New York City:

oss New Yorkare, framförallt USA boare

[surprised]


   
SvaraCitera

Som om alla i New York är rika [tard]


   
SvaraCitera

Miceparade:

[surprised]

Nya ord!!


   
SvaraCitera

Tror att det vore trevligt att bo i en så stor stad, där ingen känner igen en. Tror även att det vore trevligt att bo i en mycket liten stad/by/lergrop, där man ständigt tvingas konversera med folk som känner igen en.


   
SvaraCitera

Ignorant:

Jag hatar alla dessa personer som ser upp till dessa lyxhorror. Hellre arbetslös än att se en minut av det här jävla programmet när allt de gör är att filma idioter med pengar.

Undrar vilka det är som tittar på sån skit? Den avundsjuka arbetarklassen elller den sympatiserade överklassen? Min misstanke är den liberala medelklass som är i majoritet i Sverige nu. Förstår inte drömmar om plast.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

New York City:

mm säkert för du har aldrig upplevt värme som varar mer än 2 veckor som svenska sommaren.

Jorå, har rest en hel del runt om i världen.

Trivs bäst i kylan, minusgrader ska det va! [cool]


   
SvaraCitera