Aviseringar
Rensa alla

Svenska SS-poliser?


Ämnesstartare

Asså vad fan är detta för bullshit, vet någon om detta är en seriös video, finns det verkligen så obildade människor? Är svensk polis verkligen så hemsk? [crazy]

"She speaks about ill-treatment by the Swedish authorities. She want to live with her dad and the Swedish authorities wants to send her to prison for children. So the Swedish police came to her dads house with hands on their guns and draged her out. This is one of the scandals that is never showen to other countries coz the Swedish government is hiding the truth about Sweden by bribing the UN, European Congress and other organisationes that watch over humans rights."


   
Citera

texten (inom " ") var så dåligt skriven att jag inte orkade kolla


   
SvaraCitera

Ungens tal var så jävla dåligt skrivet att jag inte orkade kolla.


   
SvaraCitera

ok, kollade i alla fall och jag kan inte riktigt se vad felet är, ungen verkar ju ha något i stil med adhd och är relativt okontrollerbar, att polisen hämtade ungen är kanske extremt (och deras arroganta beteende är kanske otrevligt), men det verkar ju som om hon behöver någon form av hjälp

Personen som filmat verkar inte berätta allt relevant och vill bara gnälla


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

verkar ju väldigt seriöst... bahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Personen som filmat verkar inte berätta allt relevant och vill bara gnälla

Ja, det förstod ju jag med. men vad gnäller folk om och varför säger de att den svenska polisen är som ss-poliser? [shake]

Viljans Triumf:

texten (inom " ") var så dåligt skriven att jag inte orkade kolla

det var en kommentar som personen som lagt upp filmen skrivit, vad var dåligt skriven med den? [crazy]


   
SvaraCitera

Jag gillar sidan som de länkade till:

Corruptio har skrivit om Carl Bildt och Lundin Oil redan 2008, Dessa ”businessmän” är inget annat än massmördare i kostym, precis som heroinlangaren Fredrik Reinfeldt och Göran Persson. Nu kommer liknande anklagelser från andra håll mot Bildt/Lundin Oil.

Departementssekreteraren Amir N. åtalas för att ha sålt den svenska regeringens knark. Sveriges regering är inblandad i och fullvärdig medlem av den afghansk-amerikansk-turkiska heroinkartellen. Detta faktum gör att åtalet mot departementssekreteraren A. N. och övriga medåtalade är falsk och staten är jävig.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[smile]

Bra skit![smile]


   
SvaraCitera

Kouku:

vad var dåligt skriven med den? [crazy]

Kass grammatik och mängder med felstavade ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Kass grammatik och mängder med felstavade ord

Alla kan väl inte korrekt flytande engelska, det var ju inte helt oläsligt [crazy]

Nintendo:

Corruptio har skrivit om Carl Bildt och Lundin Oil redan 2008, Dessa ”businessmän” är inget annat än massmördare i kostym, precis som heroinlangaren Fredrik Reinfeldt och Göran Persson. Nu kommer liknande anklagelser från andra håll mot Bildt/Lundin Oil.

Hahah va var det för sida?


   
SvaraCitera

Kouku:

Alla kan väl inte korrekt flytande engelska, det var ju inte helt oläsligt [crazy]

Nej, men stör mig väldigt mycket på det


   
SvaraCitera

Hon verka ledsen[sad]


   
SvaraCitera

Kouku:

Hahah va var det för sida?

http://corruptio.wordpress.com/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hon verka ledsen[sad]

Ja, hon ville ju bara bo hos sin pappa i husvagnen [sad][sad]


   
SvaraCitera