Aviseringar
Rensa alla

Svenskar måste hitta tillbaka till sin egen kultur!


Ämnesstartare

Jag tål inte att se svenska killar gå omkring som någon jävla west-side-east-side rappare, det talar om identitetskomplex som är orsakad av mångkulturen, att svenskarna är splittrade och har altså ingen gemensam identitet! Förstår ni det här problemet, och hur ska vi förbättra den? Vi måste stärka svenskheten och det nordisk-europeiska!


   
Citera
Ämnesstartare

Kan du med så få ord som möjligt och så sammanfattat som möjligt skriva vad det är som är svenskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men du är idiot.

Arazoid:

Vi måste stärka svenskheten och det nordisk-europeiska!

Nej, möjligtvis du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Kan du med så få ord som möjligt och så sammanfattat som möjligt skriva vad det är som är svenskt?

Det vet du själv. Såvida du inte är blatte...?

Det är inget man kan sammanfatta med några ord, det är ett mångsidigt begrepp som man inte kan klistra på som en jävla etikett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det vet du själv. Såvida du inte är blatte...?

Vet ej vad som är svenskt i dina ögon. Jag menar, Sverige är ju ett land som lånar ord och traditioner från överallt i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wiggers är pinsamma [party][party][party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Arazoid:

Det vet du själv.

Dansa runt en sommarstång?
Äta sill och potatis?
Handla på Ikea?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du kan förklara vad vår kultur egentligen är så ska jag tänka över det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föreslår att vi drar hit lite mer thailändsk kultur, Hett och kryddigt! [wink]


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Om du kan förklara vad vår kultur egentligen är så ska jag tänka över det

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:

Det är inget man kan sammanfatta med några ord, det är ett mångsidigt begrepp som man inte kan klistra på som en jävla etikett.

Svenskheten är också ett sätt att kommunicera, om du pratar med en typisk invandrare så lär dem inte fatta vad du menar med samma formuleringar som när du pratar med en svensk, de begriper sig inte på dig.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Dansa runt en sommarstång?
Äta sill och potatis?
Handla på Ikea?

En svensk har förståelse varför man firar och äter dessa och varför man också förkastar dessa ytliga ting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

En svensk har förståelse varför man firar och äter dessa och varför man också förkastar dessa ytliga ting.

Men definera VAD en svensk ska göra då... är du ute efter någon "lagom" person som bara glider genom livet, jobbar som snickare, kör volvo har 2,5 barn och labrador eller?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera