Aviseringar
Rensa alla

Svenskar värdelösa angående betygssättning, lärare följer inte betygskriterierna?!!


Ämnesstartare

Att Svenskar är dåliga när de gäller skolor är inge snack om saken, många jag känner får betyg som mer eller mindre är tack vare favorisering och brist på kunskap. Vad jag VET så måste man uppfylla kriterier för att nå ett visst betyg. betyget G har sina kriteriern och även MVG har sitt.

Jag vet att många lärare inte går efter betygskriterier utan vissa går efter frånvaro och om man tex har svårt när de gäller redovisning inför klass ( finns inga sådana kriterier för den delen). Varför gör de såhär? [mad][mad][mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Gentlernen:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kriterierna är ju skit redan från början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Gentlernen:

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Enda som är skit är du mullis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Enda som är skit är du mullis

Har du skyddande personuppgifter? Isåfall akta dig för feministerna! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommar, tevepro.


   
SvaraCitera

mullis711:

Har du skyddande personuppgifter? Isåfall akta dig för feministerna!

Dom är på mitt lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deteD:

Jag kommar, tevepro.

Håller du med mig angående att det svenska betygssystemet?

Väldigt söt katt som visningsbild btw [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Dom är på mitt lag.

Okej nu är jag seriös. Den här gånge skall jag höra vad du har att säga angående betygssystemet? Snälla [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Håller du med mig angående att det svenska betygssystemet?

Hade ju klasskamrater i gymnasiet som erkände att de fick bra betyg pga favorisering, så det stämmer till viss del. Kände även såna som aldrig var på lektionerna men ändå fick bra betyg.

mullis711:

Väldigt söt katt som visningsbild btw

Spökdjuret på din bild är btw läskig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lärarnas fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet att betygsättningen 'är skev och somliga ämnen bör ej betygsättas. men det är så det ser ut och du får antingen klaga eller kyssa så mycket bakdel att du börjar gilla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det inga invandrarlärare som gör så alltså

ne men ok
tagit upp det med läraren/lärarna det gäller? menar inte att du ska snacka upp betyget men du kan ju få en bättre förklaring av dom kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin profilbild mullis


   
SvaraCitera