Aviseringar
Rensa alla

Svenskfientlighet!


Ämnesstartare

Jag som varit bosatt i fittja nu under ett par månader börjar allt mer märka av islams inflytande över vårt samhälle. Vi svenskar begränsas allt mer i vad vi tillåts göra och i våra traditioner för att lämna utrymme åt muslimerna
Men idag så mötte jag det mest fruktansvärda jag någonsin sett. Vi svenskar tillåts inte längre grilla gris på samma grillar som vi annars grillar kossa! Nu är det inte bara något enskilt dagis som inte får servera fläsk. Nu handlar det om att begränsa samtliga svenskar rättighet att få grilla fläsk på vilka allmäna grillar som helst. Vi svenskar förvisas till en särskid grill för våra fläskkotletter.

Majoriteten ställer sig idag emot apartheid, nazityskland mfl, och kallar dessa rasistiska. Med vad är inte förtrycket mot vårt eget folk, om inte rasistiskt? Vad blir nästa steg? Obligatorisk burka för alla svenska kvinnor? Stening som straff vid otrohet?
Svenskfientligheten accepteras av politiker så väl som vårt egna folk. Men inte länge till!

Upp till kamp kamrater. Mot grisgrillarna

DSC08489.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vi svenskar tillåts inte längre grilla gris på samma grillar som vi annars grillar kossa!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA, bilden <3


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

samtliga svenskar

Gaah, du är så himla dum.

framtidstron är död:

Vad blir nästa steg? Obligatorisk burka för alla svenska kvinnor? Stening som straff vid otrohet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisgrillen var mycket finare så skulle känna mig hedrad att få använda den. dock äter jag ej gris så bryr mig inte.

är la ingen större uppoffring att grilla på 1 fin rosa grill, men förstår vart du vill komma. tycker man ska respektera allas olika viljor osv, jag känner mig ej förtryckt av muslimer för att de hänvisar mitt äckelgrillande till annan grill nä.

haha. är inte det gula 1 grill för fågelgrillning? isf måste ju även muslimerna anpassa sin grillning efter grillarna, nä fan. vilket bullshitämne att ens ta upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

grisgrillen var mycket finare så skulle känna mig hedrad att få använda den.

Men jag instämmer, det här är den värsta formen av diskriminering; vi som gör rätt, vegeterianer och veganer, hur ska vi göra med dessa grillar, vad ska vi grilla?

Det här är beyond svensk/invandrarfientlighet, det här är helt uppenbart fientlighet mot vegeterianer och veganer, eller varför inte fiskätarna?!
[mad][mad][mad][mad]

framtidstron är död:

Upp till kamp kamrater.

Mot köttätarna! [mad]

OnT:

mediakatt:

Sluta vara så jävla fånig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tramsiga köttätare. Hur vinner någon muslim på att du måste separera djuren du grillar? De lär väl inte vilja blanda sitt halalslaktade kött med ditt icke-halalslaktade kött, helt oavsett om det är griskött eller kokött du grillar.

Dessutom failar hela din logik med tanke på att det inte bara är en separat grisgrill, utan även en separat kogrill (omfg, du får inte grilla ko på vilken grill du vill!!!!) och en separat fågelgrill (omfg, du får inte grilla fågel på vilken grill du vill!!!!).

Sluta vara så jävla fånig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

vi som gör rätt, vegeterianer och veganer, hur ska vi göra med dessa grillar, vad ska vi grilla?

får köpa engångsgrill på statoil [cry]

saknar en fiskgrill också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

får köpa engångsgrill på statoil

Nej, vägra bli kränkt! Målar kogrillen grön och sätter en broccoli på den istället! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh neeeej fläsket! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej, vägra bli kränkt! Målar kogrillen grön och sätter en broccoli på den istället! [wink]

eller måla över grisen med 1 broccoli, den rosa färgen var ju så fin.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Målar kogrillen grön och sätter en broccoli på den istället!

(Kommer ej synas då [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Gaah, du är så himla dum.

mediakatt:

Sluta vara så jävla fånig.

Bara för att ni inte har vett nog att förstå att detta inte är en riktning vi vill styra vårt land mot. Som sagt, vad blir nästa steg, burka för alla kvinnor? Ica slutar sälja griskött? hm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Målar kogrillen grön och sätter en broccoli på den istället!

åh, jag tycker så synd om vegetarianer som inviger grillsommaren med att grilla en broccolibit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

åh, jag tycker så synd om vegetarianer som inviger grillsommaren med att grilla en broccolibit.

Jag med, när jag grillade senaste gången slog vi på stort med tofu, majskolvar, champinjoner, åh, vilken smakexplosion. [love] Kompisen bredvid envisades med att bara äta biff, men tillslut kom han och frågade efter majskolvar och annat, han kunde helt enkelt inte stå emot. [wink]

framtidstron är död:

Bara för att ni inte har vett nog att förstå att detta inte är en riktning vi vill styra vårt land mot. Som sagt, vad blir nästa steg, burka för alla kvinnor? Ica slutar sälja griskött? hm?

Vet du någon som bor i sverige som har burka?

Sen är det väl bara bra om de slutar sälja griskött med tanke på hur dåligt grisarna behandlas idag. [cute]


   
SvaraCitera