Aviseringar
Rensa alla

Svenskor som slår i staterna!


Ämnesstartare

Halloj! Älskar alla fina tjejer vi har som dundrar på runt om i världen nu! Har ni hört Velvets nya låt Enemy? 

Så sjukt bra!! Älskar att vi har så många duktiga artister som slår utomlands nu. 

Som Tove Lo:

och Zara:

Har ni fler tips på tjejer som slår utomlands nu? 🙂


   
Citera

Slår?


   
SvaraCitera
ida
 ida

Hjärta BABES! Hjärta

Glöm inte Icona Pop och First Aid Kit!! 😀



   
SvaraCitera

Fy 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tycker inte om musiken de spelar men att lyckas i Amerika är väl en dröm för många. Så det är väl kul att det kan gå i uppfyllelse.


   
SvaraCitera

Jag är klart impad över att lilla Sverige ligger på tredje plats över de länder som genererar flest stora och kända artister... efter USA och the UK.   Hjärta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

remixen var bra*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:
Jag är klart impad över att lilla Sverige ligger på tredje plats över de länder som genererar flest stora och kända artister... efter USA och the UK.   Hjärta

Ja det är så jäkla ballt! 😀 


   
SvaraCitera

Daniellas: Ja det är så jäkla ballt! 😀

Jag tror inte svenska folket har fattat hur enormt stora som ex ABBA och Roxette var och tom Agnes som vi bara ser som en IDOL-vinnare är ju superstor i USA. Mycket större i USA än vad hon är i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Jag tror inte svenska folket har fattat hur enormt stora som ex ABBA och Roxette var och tom Agnes som vi bara ser som en IDOL-vinnare är ju superstor i USA. Mycket större i USA än vad hon är i Sverige.

Sant, ABBA, Roxette och Ace of Base var ju alla riktigt stora där. Men jag visste inte att Agnes var större i USA än här hemma, det är ju sjukt ballt! Sen så har vi ju massor av grymma musikproducenter som gör stora hits hela tiden, MAx Martin, Redone t. ex. 

Sen så får vi ju inte glömma Swedish House Mafia och Dada Life som är löjligt stora. 


   
SvaraCitera

Daniellas: Sen så får vi ju inte glömma Swedish House Mafia och Dada Life som är löjligt stora.

Vi får inte glömma alla hårdrock/metal/heavy metal band från Sverige. Sverige är väl störst i världen idag på riktig tung metal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Vi får inte glömma alla hårdrock/metal/heavy metal band från Sverige. Sverige är väl störst i världen idag på riktig tung metal.

Efter Finland tror jag iallafall 🙂


   
SvaraCitera

Daniellas:

Efter Finland tror jag iallafall 🙂

gillar du heave metal?


   
SvaraCitera