Aviseringar
Rensa alla

Svergie har blivit rasistiskt


Ämnesstartare

Asså ett gäng med rätt många blattar tror de ä 2svennar o 3blattar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

interracial gangs are the best


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja e ochså gängmedlem Vi e 20 pers 12 blattar och resten e svennar 


   
SvaraCitera

den av er som ej trollar måste tillbaka till skolbänken nu på momangen innan det är för sent 🙁


   
SvaraCitera

Tickstart:
interracial gangs are the best


   
SvaraCitera

Jag upplever att det börjar bli mindre rasistiskt. Men ämnet är väldigt tabu och om du kritiserar något väldigt otydligt så kan det hända att du blir kallad för rasist osv.


   
SvaraCitera

därför funkar inte invandring så bra för de blir bara kaos, och då menar ja inte på grund av alla som kommer utan olika slags människor passar inte ihop, vi är satta på olika ställen på jorden för att de troligen inte funkar, o Sverige har inte blivit rasistiskt utan det visas bara nu och väldigt många är inte ens rasister utan realister som har insett före vad invandring ställer till med


   
SvaraCitera

MaximusPrime:
Jag upplever att det börjar bli mindre rasistiskt. Men ämnet är väldigt tabu och om du kritiserar något väldigt otydligt så kan det hända att du blir kallad för rasist osv.

rasist är ordet som folk använder när du talar om för dom att det inte funkar, dom tål inte höra de utan slänger ut ordet rasist och går därifrån


   
SvaraCitera
Smilen

Jag skulle aldrig bli rasist. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Jag skulle aldrig bli rasist. 

Tumme upp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med. Utvecklingen är fruktansvärd. Stoppa rasismen!


   
SvaraCitera

Kan tyvärr inte påstå att du gör ett bra arbete för att bryta de fördomarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol etc. 

Ezztrakt: de ä ju blattarna som ä de schystare

Thé King: ja tycker mkt bättre om blattar än svennar

Tickstart: Det är ju ni som är rasister när ni säger såna grejer fattar ni väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

De e klart vi blir sura när vi alltid får höra terrorist kvinnomisshandlare våldtäktsmän och vi e på ett speciellt sätt NEJ SÅ E DE INT VI E INDIVIDUELLA NÄR SKA NI FATTA DE?  och om alla vi va såna så skulle världen int finnas kvar. 

Var inte du svensk? Har för mig du sa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klandra ynkryggarna som styr landet istället.


   
SvaraCitera