Aviseringar
Rensa alla

Sverige toppar våldtäktsligan i Europa.


Ämnesstartare

Med tanke på vilka som brukar få skulden för våldtäkter och allt annat mellan himmel och jord av rasistpack, borde inte typ Turkiet ha högre? [rolleyes] De är ju inte vita liksom. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Du kunde ju ha nekat [confused]

MEN OKEJ, VI SKONAR HENNE
Ge henne en stor grön skylt där det står "OK" på att hänga om halsen


   
SvaraCitera

OF 5:

eller så har vi bara betydligt fler kvinnliga notoriska lögnare

Hahahaha


   
SvaraCitera

EN HIMMELSK DROG:

Vi får dom värsta invandrarna som inget annat land vill ha, vi tar även in fler invandrare än frankrike och tyskland

Så kan du ju inte säga vadå vi får dem värsta invandrarna har dem invandrarna vart i andra länder innan och bett om tillstånd eller, så har dem blivit nekade och kommit till Sverige är det det du menar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

Med tanke på vilka som brukar få skulden för våldtäkter och allt annat mellan himmel och jord av rasistpack, borde inte typ Turkiet ha högre? [rolleyes] De är ju inte vita liksom. :S

Ne, alla såna...e ju här i bidragsland liksom[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Imoon är en vettig kvinna

Sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

Det du påstår är att sverige är det enda landet som utlänningar eftersom att du säger att det är invandrarna som är skyldiga. och vi toppar ju listan så frankrike och tyskland dem har inga utlänningar eller?

Va, ofta jag sagt att det är invandrarna som är skyldiga, sluta lägga ord i munnen på mig [crazy]

isola:

MEN OKEJ, VI SKONAR HENNE
Ge henne en stor grön skylt där det står "OK" på att hänga om halsen

Fast i för sig, hon är finsk, så vi borde ta henne först [confused]

Han_som_missa:

Hahahaha

Får jag gissa vilket land du kommer ifrån? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om mörkertalet är stor så tror jag att Sverige har ett litet mörkertal jämfört med England.


   
SvaraCitera

Dead Art:

Det är dom svarthåriga invandrarna, såklart [tired]

men driver du eller vadå sluta lägg ord i munnen på mig?? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Tror jag så mycket jag vill på.[zzz]

Klart du får tro på det. men att det är helt inkorrekt hör inte hit [wink]

Imoon:

Eller så är vi i Sverige bra mycket bättre (hjälp) på att hjälpa offer så att de vågar anmäla

Mm.. åtta gånger bättre på att våga anmäla än vad man är i Norge,Finland och i Danmark [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Eller så är vi i Sverige bra mycket bättre (hjälp) på att hjälpa offer så att de vågar anmäla.

tror jag.. o att man kan anmäla sin kille, nån snubbe man hånglat hela natten med o sen inte velat ha sex med. vet iofs inte hur det ser ut i andra länder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

men driver du eller vadå sluta lägg ord i munnen på mig?? 😀

Jag fick ju aldrig avsluta meningen, det är dom svarthåriga invandrarna, såklart, som vi måste vända oss till för att få bukt på problemet [zzz]


   
SvaraCitera

Dead Art:

Jag fick ju aldrig avsluta meningen, det är dom svarthåriga invandrarna, såklart, som vi måste vända oss till för att få bukt på problemet [zzz]

HAHAHAHAHAH du av mig rolig asså 😀 du vill ju självklart att jag ska tro på det? 🙂


   
SvaraCitera

Man kan ju jämföra typ sveriege o jordanine. Där anmäls nästan inga fall av personen som blir våldtagen (de flästa är av andra, vilket fortfarande är superlågt), eftersom man blir mördad för att bevera familjens heder om man blivigt våldtagen
http://www2.amnesty.se/krg.nsf/Webbdokument/E6ECC800A643A704C1256CA900035394?ope...
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/07/07/halverat-straff-for-hedersmor...
hitta inte de fulla artiklarna[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Klart du får tro på det. men att det är helt inkorrekt hör inte hit [wink]

[rolleyes]

Sming:

Mm.. åtta gånger bättre på att våga anmäla än vad man är i Norge,Finland och i Danmark [y]

Vet många finnar som skulle ha svårt att våga anmäla i Finland men lätt i Sverige, för i Sverige har man större chans att bli trodd. I Sverige behöver man inte skämmas för en våldtäkt eller sexuellt övergrepp, mina vänner i andra nordiska länder tycker att man ska vara lite tyst om det (anmäla men vara tyst).

Sen är det väl så att läkare kan anmäla vid misstanke? Frågan är om läkare kan det i andra länder, vården ser ju i allmänhet annorlunda ut jämfört med Sverige.

serenity:

tror jag.. o att man kan anmäla sin kille, nån snubbe man hånglat hela natten med o sen inte velat ha sex med. vet iofs inte hur det ser ut i andra länder.

[y]


   
SvaraCitera