Aviseringar
Rensa alla

Sverige vakna upp


Ämnesstartare

Hej

Vill bara börja med att jag inte är rasist på något vis. Jag är emot all form av religion och politik eftersom det bara slutar med våld och död i slutändan. Just nu i Bryssel har vi haft ett terrordåd och inte långt efter i Paris. Europa är på väg neråt och snart kanske det händer här i Sverige. Europa måste rensas från all smuts och vi måste känna oss säkrare att gå utanför våra dörrar. Islam borde bannlysas från Sverige och att vi har moskeer här är bara sjukt tycker jag. Islam borde bara vara tillåtet i Mellanöstern.


   
Citera

Dunderklumpen30: Jag är emot all form av religion och politik

Emot politik? Du uttalar ju politiska åsikter?

Dunderklumpen30: Europa måste rensas från all smuts

Låter som ett citat av Hitler. Vad menar du med smuts?


   
SvaraCitera

Ja vi måste agera men att tala i termer som att rensa ut "smuts" är nog ej vägen att gå pga tolkas lätt som etniciteter. Dock måste vi vara hårdare när det gäller ålderskontroller (det har redan visat sig x antal ggr att barn blir utsatta av vuxna som låtsas vara barn  och därför får bo med dem) och med vilka som får stanna kvar här. Det måste bli lättare att utvisa terrorister samt satsa mer på integration i förorterna. Det ska ej vara okej med alternativa samhällen som ej ligger i linje med våra demokratiska värderingar. Skolor och socialen måste också vara tydliga med att barn aldrig ska slippa lektioner av religiösa anledningar och inte vika undan när de ser att barn far illa med kultur som ursäkt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maest:

Emot politik? Du uttalar ju politiska åsikter?

Låter som ett citat av Hitler. Vad menar du med smuts?

Muslimer som kommer in och inte kan bete sig.


   
SvaraCitera
Smilen

Dunderklumpen30:

Muslimer som kommer in och inte kan bete sig.

Som vilka?


   
SvaraCitera

Att säga att man är rasist gör inte det man säger sedan mindre rasistiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:

Som vilka?

Som vilka? Se dig omkring. Europa är på väg att falla. Och flyktingvågen här i Sverige ökar utan att våra politiker gör något åt saken. Det är bara en tidsfråga innan något händer här. 


   
SvaraCitera

InABox:
Att säga att man är rasist gör inte det man säger sedan mindre rasistiskt.

va, jag trodde det tog bort hela effekten Rodnar typ som, "I don't mean to be rude, but.."


   
SvaraCitera
Smilen

Dunderklumpen30:

Som vilka? Se dig omkring. Europa är på väg att falla. Och flyktingvågen här i Sverige ökar utan att våra politiker gör något åt saken. Det är bara en tidsfråga innan något händer här. 

Ingenting händer i vårat kära Sverige.


   
SvaraCitera

Tickstart: va, jag trodde det tog bort hela effekten  typ som, "I don't mean to be rude, but.."

Ja, det är många som är under den uppfattningen.


   
SvaraCitera

Dunderklumpen30: Islam borde bannlysas från Sverige och att vi har moskeer här är bara sjukt tycker jag. Islam borde bara vara tillåtet i Mellanöstern.

Wow vad smart du verkar vara. Det kommer säkert fixa allting i Europa. 
irony.jpg


   
SvaraCitera
Smilen

MaximusPrime:

Wow vad smart du verkar vara. Det kommer säkert fixa allting i Europa. 
irony.jpg

WTF varför ett strykjärn?


   
SvaraCitera

Dunderklumpen30:

Muslimer som kommer in och inte kan bete sig.

Vad ska man göra åt andra människor som inte kan bete sig? Du använder en ytterst rasistisk retorik trots att du förstås inte är rasist...


   
SvaraCitera

Smilen:

WTF varför ett strykjärn?

Irony = Ironi


   
SvaraCitera
Smilen

MaximusPrime:

Irony = Ironi

Vet. Men strykjärn? Vad hittade du den?


   
SvaraCitera