Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokrat debatterar med ungdomar


Ämnesstartare

mn123456789:

Åh vad jag vill kalla dig nå fult, du förstår väl att dom där snubbarna engagerar sig politskt och har erfarenhet, dom argumenterar mot två randoms, skulle 2 från ung vänster vara där skulle SD ha 0 argument

Först och främst måste jag fråga dig vart du får att det är två personer som argumenterar emot sverigedemokraterna? Det är ju tydligt så att det är två sverigedemokrater mot killen i röd tröja. Vart är den andra personen som debatterar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
När vi väl är inne på att länka inaktuella gamla youtube-klipp på Sverigedemokrater som argumenterar offentligt måste jag bara slänga med denna fantastiska video som tydligt visar problemen som vänstern har när det gäller att argumentera mot SD: 

Haha. Tur att killen i röd tröja inte representerar majoriteten av dom som är emot SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbar:

Haha. Tur att killen i röd tröja inte representerar majoriteten av dom som är emot SD.

Skulle säga att han och hans argument stämmer ganska bra överens med de flesta SD-motståndare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Skulle säga att han och hans argument stämmer ganska bra överens med de flesta SD-motståndare.

Jaså. Tur att jag inte stöter på såna då.


   
SvaraCitera
Sarita

Klockrent det som ungdomarna gjorde! Det ska jag också göra för nästa valkampanj, gå och disskutera med sverigedemokratern! Fy va kul! Jag sa till en Sverigedemokrat en gång "varför vill ni skicka ut invandrarna från sverige?" han svarade "det vill vi ju inte alls!" Nehe.... så det är inte ni som driver återinvandringskampanjen...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sarita:
Klockrent det som ungdomarna gjorde! Det ska jag också göra för nästa valkampanj, gå och disskutera med sverigedemokratern! Fy va kul! Jag sa till en Sverigedemokrat en gång "varför vill ni skicka ut invandrarna från sverige?" han svarade "det vill vi ju inte alls!" Nehe.... så det är inte ni som driver återinvandringskampanjen...?

Du menar att ifall man vill göra det möjligt för invandrare att återvända till sina hemländer så är det samma saker som att man vill skicka ut alla invandrare från Sverige?

Du behöver nog fila på argumenten lite innan du ger dig ut på stan för att argumentera..


   
SvaraCitera