Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraterna?


född93:

läskigt ''/ men vad skulle hända om dom kom in i riksdagen? skulle dom få makt att "skicka hem" folk till sina hemländer, eller kan dom bara minska invandringen lite? ;o

Om de får 4% eller mer av rösterna nu till hösten så beror det ju på hur många mandat de får.
De kommer troligtvis inte komma in i regeringen men de skulle nog sabba ett och annat i riksdagen när man röstar vid motioner (förslag)
De kommer knappast få sina motioner igenom iaf om de skulle ha några.
Men det är inte så stor chans att de kommer in tror jag inte. Bara folk röstar på andra partier, istället för att skita i att rösta, så borde det inte vara några problem.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Främlingsfientlighet yttrar sig i alla klasser och bebyggelser. [cute]

Jo men det är mer utbrett på landet vill jag påstå. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Fyfan vad mycket idioter det finns, Sverigedemokraterna vill bara Sverige väl, men ni vill se Sverige falla, idioter

Klart jag inte vill se Sverige "falla", men ur skulle dom kunna göra det bättre?


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Jo men det är mer utbrett på landet vill jag påstå. [cute]

Bottnar sig nog i hålorna, men även bybor bor i städer och har bra jobb numera. [no-no]


   
SvaraCitera

Crypto:

, som t.ex "iq-lösa somalier" etc så märkr man ganska snabbt att de faktiskt är rasister [cute]

Man behöver inte vara rasist eller sverigedemokrat för att konstatera att ovanligt många somaliers intelligensnivå inte är av denna jord, alla vet det, alla ser det, ingen vågar dock säga något.

född93:

men vad skulle hända om dom kom in i riksdagen?

Dom skulle försöka få upp strukturen på invandringspolitiken lite, och det är bra. Resten av deras åsikter kan mer eller mindre kastas i brasan.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Bottnar sig nog i hålorna, men även bybor bor i städer och har bra jobb numera. [no-no]

Nja rasister är nog vanligare i städer av Motalas typ medan tex Stockholmare generellt sätt är störda på ett annat sätt. [smile]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Nja rasister är nog vanligare i städer av Motalas typ medan tex Stockholmare generellt sätt är störda på ett annat sätt. [smile]

Däremot är den störst i Skåne. [wink]

Ironiskt nog också den plats där det finns mest mångkultur... Tecken, tecken?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tecken, tecken?

Va? [confused][blush]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Va? [confused][blush]

Jag absolut inte rasist, bara så jag poängterar det först. Men vad jag menar är att det är ironiskt hur rasismen är som störst i det landskap där andelen invandrare av befolkningen också är störst. [cute]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Jag absolut inte rasist, bara så jag poängterar det först. Men vad jag menar är att det är ironiskt hur rasismen är som störst i det landskap där andelen invandrare av befolkningen också är störst. [cute]

Ja integrationen är ju helt fuckad det är ju ett faktum.


   
SvaraCitera
Correh

född93:

Klart jag inte vill se Sverige "falla", men ur skulle dom kunna göra det bättre?

Dom är den enda chansen till att stoppa den här jävla massinvandringen som just nu bryter ner hela vårt samhälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Dom är den enda chansen till att stoppa den här jävla massinvandringen som just nu bryter ner hela vårt samhälle

hmm. sant... är faktiskt att gå lite över gränsen att bygga moské i närheten av där jag (och många andra svenskar) bor ''/


   
SvaraCitera
Correh

född93:

hmm. sant... är faktiskt att gå lite över gränsen att bygga moské i närheten av där jag (och många andra svenskar) bor ''/

Ja, det är att komma in i ett land, vägra anpassa sig och ta över landet, alla jävla muslimer skiter fullständigt i Sverige och allt som har med oss att göra.
Hur troligt är det att en svensk skulle flytta till ett land med muslimer i och kräva att bygga kyrkor överallt?


   
SvaraCitera

Sming:

Man behöver inte vara rasist eller sverigedemokrat för att konstatera att ovanligt många somaliers intelligensnivå inte är av denna jord, alla vet det, alla ser det, ingen vågar dock säga något.

Jag undrade när du skulle börja skriva [cute]
Precis som allt annat så är det högst individuellt.
Sen att de inte har skola i många fall nere i Somalia och sedan flyttar hit spelar absolut ingen roll om de skulle verka dumma.... [rolleyes]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Ja integrationen är ju helt fuckad det är ju ett faktum.

Le point to you.


   
SvaraCitera