Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraterna är INTE rasister


Ämnesstartare

Jag blir så oerhört trött på folk som kallar Sverigedemokraterna för främlingsfientliga eller rasister (vissa kallar dem t.o.m för nazister). Bara för att man vill sänka invandringen med 90% innebär ju inte det att man är rasist. När Sverige började ta emot invandrare bodde det 8 miljoner människor i Sverige, nu är den siffran 9,4 miljoner. Frågan är ju om 8 miljoner kan ta hand om 9,4 miljoner människor. Åsikterna går isär och jag personligen har ingen egentligen åsikt om just den saken. Men kolla bara på ställen i detta land som t.ex Botkyrka, Rosengård eller liknande. Det finns väl ingen som kan neka till att man kan kalla delar av Sverige för segregerade samhällen och inte integrerade samhällen? Varför ska vi ta emot fler när vi inte kan ta hand om dem som vi redan har tagit hit? Gör något åt alla dessa segregerade områden som finns i det här landet och ge alla invandrarungdomar en rejäl chans att lära sig svenska och därmed en chans att komma in i den svenska kulturen och det svenska samhället. Jag själv skulle aldrig kunna tänka mig att rösta på SD, men det har dock inget med deras invandringspolitik att göra. Personligen anser jag att Folkpartiets snack om språktest och mer kristendom istället för andra religioner i skolan som mer nationalistiskt/rasistiskt än SD:s snack om att dra ner invandringen med 90%.

Jag håller dock med många om att det finns rasister i Sverigedemokraterna men jag hittar inget rasistiskt i deras politik...


   
Citera

"okej"


   
SvaraCitera

Rasist. [zzz]


   
SvaraCitera

antrax:

Rasist. [zzz]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

yeeeah:

men jag hittar inget rasistiskt i deras politik...

Du tror inte att de skulle gå en smula back om de t.ex. hade med "Vi vill:

Gasa alla negrer" i sitt valmanifest?


   
SvaraCitera

så länga man beter sig som en svensk så är man ju helt ok enligt dem. Så du kanske har lite rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du tror inte att de skulle gå en smula back om de t.ex. hade med "Vi vill:

Gasa alla negrer" i sitt valmanifest?

Varför skulle dem ha med det i sitt valmanifest?


   
SvaraCitera

Nej Sverigedemokrater är inte rasister. Men de är idioter.

Tråd finns: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=292079


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera