Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraterna ny rekordsiffra 19% i senaste undersökningen


Ämnesstartare

I senaste undersökningen som publicerades i METRO idag får SD hela 19% medans M får 21,8% och S får 30,1%. Så det är väl bara frågan om dagar innan SD är Sveriges näst största parti.    Mycket glad

KÄLLA: METRO

sverigedemokraterna_feb15.png


   
Citera

Riktigt bra siffror, tror dock att SD är lite överskattade i den mätningen tyvärr. Men tills nästa val så tror jag vi kan hamna på 18% +


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske bör nämnas att yougovs mätningar tidigare harlegat under SDs valresultat, både vid riksdagsvalet 2010, 2014 och EU-valet 2014.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o folk undrar varför jag startar etnicitetstrådar.. för att etnicitet uppenbarligen spelar roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: o folk undrar varför jag startar etnicitetstrådar.. för att etnicitet uppenbarligen spelar roll.

Eftersom du själv nämner "etnicitet" skulle det vara roligt att höra din uppfattning om vad ordet står för?

Här är en artikel ur Svenska Dagbladet - Finns det ”etniska svenskar”?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
o folk undrar varför jag startar etnicitetstrådar.. för att etnicitet uppenbarligen spelar roll.

Varför startar du etnicitetstrådar? Hur drar du paralleller från SDs stöd på 19% till att etnicitet spelar roll?


   
SvaraCitera

Men för i helvete! Dom kan inte fixa invandrarpolitiken (SD är bara en cry for help att dom måste fixa den), men dom kan ge 10 åringar betyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ju mer djävulskap de ställer till med desto fler röster får dem. Sverige är ett sjukt land numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ju mer reinfeldt säger "vi kan ju ta emot hur många som helst, kolla bara hur glesbefolkat norrland är!" eller åsa romson hetsar mot vita män ökar SD. vad de själva gör har noll betydelse, de behöver bara vara emot invandring o sen casha in likes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
ju mer reinfeldt säger "vi kan ju ta emot hur många som helst, kolla bara hur glesbefolkat norrland är!" eller åsa romson hetsar mot vita män ökar SD. vad de själva gör har noll betydelse, de behöver bara vara emot invandring o sen casha in likes

detta, ett parti som bokstavligen bara hållt käften hade fått högre siffror än DÖ (vet inte varför ni använder de gamla beteckningarna?? "Moderaterna" och "Socialdemokraterna" är bara ett spel för galleriet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homofobin, kvinnofientligheten och främlingsfientligheten ökar. Vad bra, det är vi i desperat behov avTumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Homofobin, kvinnofientligheten och främlingsfientligheten ökar. Vad bra, det är vi i desperat behov avTumme upp

Hjärta

Ja, det är hemskt att Socialdemokraterna växer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amalass: det är hemskt att Sverigedemokraterna växer

Nej uppenbarligen inte, annars hade ju inte fler röstat på domSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
o folk undrar varför jag startar etnicitetstrådar.. för att etnicitet uppenbarligen spelar roll.

Whut


   
SvaraCitera
Kudhos

DETTA GYNNAR SD!!????????!


   
SvaraCitera