Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraterna och Svenskarnas parti hör inte hemma i Sverige


Ämnesstartare

läste socialdemokraterna och forskarnas parti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skrattade av titeln.


   
SvaraCitera
Bakric

OF 5: "samma nivå som övriga Europa" är någonstans mellan 64540 och 20 personer (enbart personer som beviljats asyl) vad skulle du tycka vore lagom som europeisk nivå?

En nivå där partier som sverigedemokraterna och svenskarnas parti inte hade fått något vatten på kvarnhjulet hade nog varit en ganska angenäm nivå trots allt.
See where i'm going?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: kristna tattare

Hjärta

Anura: ni vet väl att när man gör såna här trådar så springer NiklasW alltid hit och predikar

Han predikar väl o förespråkar hat i alla trådar som har det minsta med SD och/eller invandring att göra...

ennie: det är falsk marknads föring

Det är så SD får röster. Bland annat genom att få till röster genom att "likna" S utseendemässigt så att folk vill rösta på S råkar rösta på SD.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det är falsk marknads föring. dom borde inte få heta så. dom är inte riktiga svenskar. dom heter så bara för att verka mer till talande för välgarna och de har inget att göra med verkliger heten.
dom borde heta idiot partierna. det är mer passande för deras inne håll.

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

En nivå där partier som sverigedemokraterna och svenskarnas parti inte hade fått något vatten på kvarnhjulet hade nog varit en ganska angenäm nivå trots allt.
See where i'm going?

Givetvis men det är inte "samma nivå som övriga Europa"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
jag skrattade av titeln.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

"samma nivå som övriga Europa" är någonstans mellan 64540 och 20 personer (enbart personer som beviljats asyl) vad skulle du tycka vore lagom som europeisk nivå?

De flest har ju som regel att man bara tar in flyktingar och att man har hårdare krav på anhöriginvandringen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir smått ironiskt att säga att SD inte hör hemma i Sverige när man samtidigt tittar på vilket stöd SD faktiskt har och hur många som faktiskt håller med SD i deras politik. I senaste opinionsundersökningen får SD över 14% av väljarnas sympatier. 25% av svenska folket uppger att de vill se SD i en regering. Över 40% vill se att de övriga partierna samarbetar med SD. Över 40% är även siffran på antal som vill minska invandringen i Sverige. Över 80% tycker att invandrare ska anpassa sig till Sverige och inte tvärt om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Det blir smått ironiskt att säga att SD inte hör hemma i Sverige när man samtidigt tittar på vilket stöd SD faktiskt har och hur många som faktiskt håller med SD i deras politik.

78% av svenska folket anser att jimmy åkesson är skrattretande
23% av sverigedemokrater vill ha skottpenning på somalier
90% av alla sverigedemokrater är före detta eller utövande våldtäktsmän

Se, jag kan också skriva slumpmässiga procentsiffror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lever vi ett demokratiskt samhälle är de visst tillåtna även om de är idioter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

78% av svenska folket anser att jimmy åkesson är skrattretande
23% av sverigedemokrater vill ha skottpenning på somalier
90% av alla sverigedemokrater är före detta eller utövande våldtäktsmän

Se, jag kan också skriva slumpmässiga procentsiffror

Skillnaden är att mina siffror grundar sig på verkliga opinonsundersökningar samtidigt som dina bara är påhittat trams. Men vad hade man förväntat sig av ännu en korkad verklighetsfrånvänd SD-motståndare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Skillnaden är att mina siffror grundar sig på verkliga opinonsundersökningar samtidigt som dina bara är påhittat trams

Mm opinionsundersökningar är aldrig trams, det är inte som om alla partier själva alltid presenterar skyhöga siffror på hur populära dem är. Opinion är rätt värdelöst när man inte presenterar urvalsgrupp för undersökningen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Mm opinionsundersökningar är aldrig trams, det är inte som om alla partier själva alltid presenterar skyhöga siffror på hur populära dem är. Opinion är rätt värdelöst när man inte presenterar urvalsgrupp för undersökningen osv.

Nu är det ju inte egengjorda opinionsundersökningar som jag grundar min fakta på utan seriösa och respekterade vanliga opinionsinstitut som demoskop, novus och sifo. Alla är förövrigt telefonbaserad institut vilka alltid brukar ge SD lägre siffror än valresultatet. Visar en NOVUS mätning att 25% vill se SD i en regering kan det säkert vara fler i själva verket. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Lever vi ett demokratiskt samhälle är de visst tillåtna även om de är idioter. 

Känner mig kränkt. 


   
SvaraCitera