Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraternas tv-team: Där fick jag en neger


sudd
 sudd
Ämnesstartare

"Här smygfilmar ett team från ­Sverigedemokraternas tv-kanal invandrare och kallar dem för ­”neger” och ”somaliakärringar”.
Medverkande vid inspelningen är Hans-Olof Andersson, partiets ordförande i Lund.
– Jag förstår inte vad som är problemet med det här, vi hade ­utgivningsbevis och filmade ofta i offentliga miljöer, säger han."

bild.jpg

"Hans-Olof Andersson vill först inte kännas vid filmerna som han spelade in 2010. Samma år var han hemma hos Jimmie Åkesson. Tillsammans spelade och sjöng de Ultima Thules låt ”Fädernesland”."

"Hans-Olof Andersson, som funnits med i kretsen kring Jimmie Åkesson, var en av de drivande i arbetet med partiets egen tv-kanal SD-TV, vars inslag publiceras på Youtube och på Sverigedemokraternas egen hemsida."

"Men ingen av dem som ska vara med i inslaget tillfrågas. I stället ­ljuger tv-teamet och påstår att de kommer från universitetet."

"På frågan varför tv-teamet ljuger och säger att de är från universitetet har Hans-Olov Andersson inget svar.
– Det är helt främmande för mig och ärligt talat förstår jag fortfarande inte varför ni tycker att det är relevant att visa upp ­råfilmer från oss."

Videon -  http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19519249.ab


   
Citera

Förhoppningsvis hade mormor fattat vad det handlar om efter dessa klipp, men hon håller väl med dem. Jävla smygrasist, är så jävla förbannad


   
SvaraCitera

folk som inte gillar sd gillar dem mindre..
och folk som tänker rösta på dem bha..

"mmmm såere"


   
SvaraCitera

Så skandalen är att en lokal SD-företrädare för 4 år sedan stod bredvid en kille som sa "neger"?

Skrämmande uppgifter. 

Samtidigt har media fortfarande inte skrivit ett ord om den FI-riksdagskandidat som torterade sin dotter. Media alltså..


   
SvaraCitera

"Det är tur att ingen hör vad vi säger".

SD:s smygrasism i ett nötskal.


   
SvaraCitera

Låter ju som en vanlig konversation vi i gänget håller när vi åker bil. Och det är väl inte till sverigedemokraternas fördel kan man säga.


   
SvaraCitera

Kommer att tänka på denna:


   
SvaraCitera

Weeaboo: Låter ju som en vanlig konversation vi i gänget håller när vi åker bil.

Ja vi vet att du är rasist?


   
SvaraCitera

chilla lite zodd. vill du att rasisterna ska vara dom som förmår diskutera sansat?


   
SvaraCitera

orkar inte alltid vara chill.


   
SvaraCitera

Z0dd: Ja vi vet att du är rasist?

Tycker jag inte. Lite olämpligt att hålla på så som politiker kan jag tycka men då jag är en frispråkig bonde så skiter jag högakningsfullt i vad politiskt korrekta har att säga om den saken. Tycker man mer kan lyssna på budskapet istället för ordvalen.


   
SvaraCitera

Weeaboo: budskapet istället för ordvalen.

Fast ordvalen säger oftast en del om vilken människosyn och bakomliggande avsikt man har. Du får vara hur frispråkig du vill med dina vänner, men om du samtidigt tycker att invandringen bör stoppas och väljer att säga "neger" istället för icke-kränkande ord, så kommer du uppfattas som rasist... och är det troligen också...


   
SvaraCitera

Z0dd:

Ja vi vet att du är rasist?

Hellre rasist än kommunist.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt:

Hellre rasist än kommunist.

Ni rasister gör bra reklam för kommunism också eftersom det står högt upp på er hatlista.


   
SvaraCitera

Z0dd:

Ni rasister gör bra reklam för kommunism också eftersom det står högt upp på er hatlista.

Brukar inte gilla folk som vill tvinga på andra sina ideal och värderingar.


   
SvaraCitera