Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraternas valfilm 2010


time
 time

HAHAHAHAHA. Are - you - fucking - kidding - me. Hysteriskt roligt. Hysteriskt. Hahaha.

[samtidigt, i en annan del av timeisrunningouts hjärna]

VAD I HELA HELVETE HERREGUD HJÄLP GÖR NÅGOT STOPP STOPP STOPP STOPP AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka om misslyckad propaganda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA alltså, jag kan seriöst inte fatta att den har gått igenom hela produktions-processen utan att EN ENDA person kommit på hur förfärig den är xD

om jag inte hade vetat bättre skulle jag allvarligt inte blivit förvånad om den hade varit ett inslag i ett humorprogram eller nåt[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

om jag inte hade vetat bättre skulle jag seriöst inte blivit förvånad om den hade varit ett inslag i ett humorprogram eller nåt[blush]

Ungefär som när jag slog på tvn och hamnade mitt i Grotescos låtsasreklam. Blev rädd och förvirrad :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Ungefär som när jag slog på tvn och hamnade mitt i Grotescos låtsasreklam. Blev rädd och förvirrad :I

hahaha har inte sett[blush] men ja reklamen känns lite som en grotesco-sketch. med henrik dorsin som pensionär då, så hade det varit på pricken[cheers]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

med henrik dorsin som pensionär då, så hade det varit på pricken

[cool][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djävla bra sketch!


   
SvaraCitera

Undrar vilken nationalitet de skådespelare med burkor tillhör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Dold text:

Kände att det skulle bli för mycket för dem [blush]

farbror gugge:

men ja reklamen känns lite som en grotesco-sketch. med henrik dorsin som pensionär då, så hade det varit på pricken

HAHAHA! [bigsmile] Shit, skrattar när jag föreställer mig det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är deras valfilm. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem:

Detta är deras valfilm.

[crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

polisen får ju massa pengar som hade kunnat gått till pensionärerna istället.

Polisen gör nytta i Sverige genom att upprätthålla lag och ordning. Jag skulle inte vilja leva i ett samhälle utan poliser. Vilken nytta gör invandrarna?


   
SvaraCitera

Tofu:

Vilken nytta gör invandrarna?

Ouch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågar migsjälv om folk kan vara så naiva att de går på SDs valfilm. Jag blev chockad när jag såg den. Det hela blir ju befängt.


   
SvaraCitera
time
 time

Asha:

Det hela blir ju befängt.

Precis. Den ariska, söta tanten som inte kan röra sig lika bra som de smärta invandrarkvinnorna med 50 barnvagnar i varje hand. Och musiken som eskalerar i dramatik när "Burkapatrullen" kliver in i bild. Vilken SYMBOLIK Sverigedemokraterna är kapabla till, alltså!


   
SvaraCitera