Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokratiska riksdagsmännen Kent Ekeroth och Erik Almqvist slåss och skriker "babbe", "blatte-lover m.m


Ämnesstartare

Alltid kul att se hur SD värnar om kvinnors rättighet att inte bli förtryckta med slöj- oh wait, men man får kalla kvinnor man diskuterar med för hora [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[party]

Han sitter dock kvar i riksdagen och partiet än så länge, och de andra två verkar inte som att något händer med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både Westling och Ekeroth ljög för Almqvist, hjälpte honom att redigera filmen i sitt klipp, m.m.

"Kent Ekeroth gick i god för Almqvist: "Jag kan intyga att det inte stämmer, anonyma politiska meningsmotståndare går ut med anklagelser i uttalade SD-fientlig slaskmedia", skrev han på Facebook enligt Expressen. Även Christian Westling, som i dag sitter i partiets utrikespolitiska råd, stödde Almqvist på Facebook: "Jag var som sagt där och kan intyga att det inte stämmer."

http://www.sydsvenskan.se/sverige/sd-topp-avgar-efter-rasistbrak/

Spännande ifall något händer med dem eller inte. Då förlorar SD några av sina viktigaste partitoppar och strateger. Men förmodligen kommer det fortfarande att existera informellt samarbete med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Varför är jag inte förvånad?

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå varför filmade han ens detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså sverigedemokrater är fan dummare än jag gett dom credit för. Man imponeras lite, men yttrandefrihet är ju trots allt "att få skrika babbe i en fullsatt teater" som man brukar säga på partistyrelsemötena.


   
SvaraCitera

"Sanningen kommer alltid fram", som Erik Almqvist sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hallå varför filmade han ens detta?

För att de är dumma i huvudet gissar jag på. Eller för att det skulle finnas bevis om någon skulle ge dem ett välförtjänt kok stryk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En (svensk) Sebastian jag kände brukade kallas för Babbe av alla. Är det fel att kalla Sebastians så nuföriden? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

n yttrandefrihet är ju trots allt "att få skrika babbe i en fullsatt teater" som man brukar säga på partistyrelsemötena

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hallå varför filmade han ens detta?

För att de var rädda för stryk, de slutade filma när de inte var efterföljda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

känns dock tyvärr inte som att detta skrämmer iväg några sd-röstare[sad]

de tror jag faktiskt att de visst gör ..

fan va pinsamt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När nationaldemokraterna var på min skola så filmade dom när eleverna till slut mer eller mindre drev ut dom för att sedan försöka identifiera och lägga ut namn på dessa folkfiender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

de tror jag faktiskt att de visst gör .. fan va pinsamt

var det inte du som skrev att du var SDare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han skräder ju verkligen inte med orden heller. Synd, för han var förmodligen den politiker efter åkesson som jag gillade bäst.

Men det här kommer knappast att påverka opinionen i det långa loppet. SD behövs och folk inser att lite stöddiga kommentarer i en infantil diskussion med infantila människor inte på något sätt förskingrar det som behövs göras i vårt land.


   
SvaraCitera