Aviseringar
Rensa alla

Sveriges enade vänster-etablissemang stödjer judehatet


KarlMarx:

Det är ett så otroligt lamt argument.

Det tycker jag inte alls det är. För det första är det som sagt skattebetalare som måste betala för era aktioner, jag kan även tänka mig att en väldigt liten del av skattebetalare stödjer vad ni håller på med.
Sen får man inte glömma de företagare, privatpersoner som råkar ut för dessa vandaliseringar. Hur tror du de känner? Är det bara en liten grej för dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara för att sd är mjäkiga jävla sionister. det finns viss logik i resonemanget som jag kan se, men fortfarande. nej. judarna får invänta sin jävla messias om de nu är så satans dryga att de efter 2000 år inte kan erkänna sitt misstag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Precis som antifa ingår i vänsterns aktioner, så ingår reclaim the streets i det här spektaklet.

Vad är det för underlig logik?

Comhem:

Ett regn av glasflaskor och stenar som krossade rutorna och gjorde plåtskador på otaliga polisfordon och privatfordon, förstörda skyltfönster,

Såg inte att något polisfordon skadades, såg inte ens att någon sten kastades, däremot en och annan glasflaska. Men snälla...

Comhem:

en svårt misshandlad förbipasserande,

Jag märkte inte av det på plats men jag hörde om det och reagerade såklart, killen var ju själv vänsteraktivist och verkar ju helt stört att spöa honom.

I sydsvenskan stod det däremot att han reagerat på att någon krossat ett bankfönster och kastat tillbaka stenen mot folkmassan, och i.s.f. får han ju skylla sig själv. Men jag vet inte om det var sant eller inte. I en annan tidning så stod det istället att han bara gått emellan när några tjafsat.

Comhem:

en våldtagen kvinna som ingen i terrorgruppen brydde sig om.

Va? Vart har du fått det ifrån?

Jonte6:

Sen får man inte glömma de företagare, privatpersoner som råkar ut för dessa vandaliseringar. Hur tror du de känner? Är det bara en liten grej för dem?

Bankerna är försäkrade. Och vafan, jag fattar väl att folk kan tycka att sådant är onödigt, jag ser själv ingen direkt poäng med ett reclaim av det här slaget. Det jag inte fattar är att folk blir upprörda, Fredrik Malm och andra har skrivit upprörda artiklar på SVT Opinion och diverse bloggar och jag tänker bara "snälla nån!" om man dessutom är en jävla politiker så kan man ju tycka att de har 1000 gånger viktigare saker att gnälla på. Det finns ju liksom stora problem i Sverige, känns så tragiskt, billigt och populistiskt att göra poänger av skadegörelse av en sådan ofatning som ändå händer i storstan varje lördagkväll.

Jag kan inte fortfarande inte se det som annat än att folk som verkligen gnäller över sådant här lever ett tråkigt och totalt meningslöst liv.

Jonte6:

Det tycker jag inte alls det är. För det första är det som sagt skattebetalare som måste betala för era aktioner,

Och jag måste betala för dina dumheter, sluta gnäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Vad är det för underlig logik?

Att de samarbetar för att förstöra vårt samhälle [tired]

KarlMarx:

Såg inte att något polisfordon skadades, såg inte ens att någon sten kastades, däremot en och annan glasflaska. Men snälla...

Jag struntar väl i vad du såg. Du är ju inte precis någon opartisk medlare, eller hur? Jag läser vad som står i tidningarna och vad som rapporterats av mer trovärdiga individer än extremvänstern.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=830406

KarlMarx:

och verkar ju helt stört att spöa honom.

Vänsteraktivister är vrickade. Annars skulle de ju inte ödsla en massa kraft på att förstöra våra gator och försöka ta ihjäl våra poliser.

KarlMarx:

Va? Vart har du fått det ifrån?

Tidningarna. Terroristerna brydde sig inte i att nån utlänning pippade någon tjej, så polisen fick storma folksamlingen.


   
SvaraCitera

Comhem:

Jag struntar väl i vad du såg. Du är ju inte precis någon opartisk medlare, eller hur? Jag läser vad som står i tidningarna

roflmao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Att de samarbetar för att förstöra vårt samhälle [tired]

Ja, det är väl reptilerna som ligger bakom allt sammans...

Comhem:

Jag struntar väl i vad du såg. Du är ju inte precis någon opartisk medlare, eller hur? Jag läser vad som står i tidningarna och vad som rapporterats av mer trovärdiga individer än extremvänstern.

Sedan när är tidningarna trovärdiga? De var inte ens på plats innanför avspärrningarna. Det var lite flaskor som flög, inte så mycket mer än så.

Det var 2000 pers där, sånt händer. Sånt händer alltid om det är 2000 pers som har fest och kravallpolisen kommer dit, spelar ingen roll om de är vänster, höger eller opolitiska. Sånt händer på fotbollsgrejer också, eller på vanliga fredagskvällar för den delen.

Och i artikeln du länkar står det ju dessutom att killen som fick spö kastat stenar på folk, i.s.f. får han faktiskt skylla sig själv.

Comhem:

Tidningarna. Terroristerna brydde sig inte i att nån utlänning pippade någon tjej, så polisen fick storma folksamlingen.

Ursäkta men vilket jävla skitsnack. För det första så stormade polisen inte folksamlingen. För det andra så var festytan ganska liten och det var folk överallt, skulle det alltså ligga en blatte och våldta en stackars svensk tjej mitt på gatan utan att någon skulle märka det och dessutom inte ingripa? Tror du på det själv?


   
SvaraCitera

KarlMarx:

Och jag måste betala för dina dumheter, sluta gnäll.

Kan du berätta vad mina dumheter är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Han var inte vegetarian utan hade problem med gaser i magen och åt därför mycket vegetarisk mat de sista åren i sitt liv men vegetarian var han tydligen inte. [crazy]

http://www.faktoider.nu/hitler.html#vegetarian

"Ofta beklagar man att man lever i en tid när man ännu inte vet hur den nya världen kommer se ut. Men sak kan jag säga alla köttätare: Den nya världen kommer att vara vegetarisk!

-Adolf Hitler, Hitler i närbild "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

"Ofta beklagar man att man lever i en tid när man ännu inte vet hur den nya världen kommer se ut. Men sak kan jag säga alla köttätare: Den nya världen kommer att vara vegetarisk!

-Adolf Hitler, Hitler i närbild "

Hans favoriträtt var iaf enligt hans egen kokerska duvstuvning. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Sedan när är tidningarna trovärdiga? De var inte ens på plats innanför avspärrningarna. Det var lite flaskor som flög, inte så mycket mer än s

Men likväl så vittnar såväl poliser som journalister som hederliga civila om en bil satt i brand och regn av såväl glasflaskor som stenar. Men frågan är vad som är mest trovärdigt: En sympatisör till extremvänstern, som roar sig med att vid varenda dåd med att jämföra varenda dåd som görs av extremvänstern som busstreck, eller vanligt folk? Dina personliga iakttagelser är värdelösa i denna tråd. Min länkning till en tidningsartikel är däremot inte det.

KarlMarx:

Och i artikeln du länkar står det ju dessutom att killen som fick spö kastat stenar på folk, i.s.f. får han faktiskt skylla sig själv.

Han utsattes ju för fara och försvarade sig. Han ska inte skylla sig själv. Polisen skulle ha skyddat honom genom att skjuta undan de som kastade stenarna i skyltfönstren.

KarlMarx:

För det andra så var festytan ganska liten och det var folk överallt, skulle det alltså ligga en blatte och våldta en stackars svensk tjej mitt på gatan utan att någon skulle märka det och dessutom inte ingripa? Tror du på det själv?

Uppenbarligen, eftersom ingen förutom polisen som fick storma in gjorde antydan till att stoppa våldtäkten. Tråkigt nog så är vänsterextremister uppenbarligen inte bättre en en gammal svesk- och kvinnofientlig rasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Men likväl så vittnar såväl poliser som journalister som hederliga civila om en bil satt i brand och regn av såväl glasflaskor som stenar.

Ja, en bil sattes i brand. Såg bilen själv efteråt, någon hade krossat en ruta och tänt eld på sätena. Jävligt dumt ja.

Comhem:

Han utsattes ju för fara och försvarade sig.

Alltså, om han stod vid fönstret och kastade utåt så kan han liksom inte göra det utan att riskera att träffa någon oskyldig. Och i vilket fall så är gatsten ett dödligt vapen mot oskyddade personer, det våldet står knappast i proportion till att få lite gatsplitter över sig.

Nu låter det visserligen konstigt att han skulle ha kastat gatustenar efter folk, vet inte om det är sant, men om vi utgår från att tidningarna rapporterat korrekt så tycker jag inte att det är konstigt om någon reagerar på hans betéende och ger honom en smäll på käften.

Comhem:

Uppenbarligen, eftersom ingen förutom polisen som fick storma in gjorde antydan till att stoppa våldtäkten.

Återigen, vilken våldtäkt? Jag har inte hittat någon artikel om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det hände i undantagsfall att han åt kött, men det blev mindre och mindre med åren och de sista åren levde han nästan helt vegetariskt.

Jag har själv läst en hel del djupare analyser av Adolf, och han åt mycket riktigt mycket vegetarisk kost pga sina magproblem. Men precis som många andra med magåkommor, så åt han även mycket kalvkött under sina sista år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reclaim the City i Malmö

Image

Gud [love] Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Reclaim the City i Malmö

Reclaim yourself! Stay away from the street's!


   
SvaraCitera