Aviseringar
Rensa alla

sveriges invandringspolitik


Ämnesstartare

hur tycker du att sveriges invandringspolitik skulle se ut? och vad skiljer vänsterns och högerns invandringspolitik åt egentligen?


   
Citera
Ämnesstartare

allt är somaliers fel

//sheriffen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

allt är somaliers fel

tänkte göra ett undantag och förvänta mig seriösa svar :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

hur tycker du att sveriges invandringspolitik skulle se ut?

Alla heta invandrare får bo i min säng. [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

soimpolite:

tänkte göra ett undantag och förvänta mig seriösa svar :S

^^

Dock har du lagt tråden i fel forumdel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regeringen borde satsa sina pengar på att bygga motorvägar och liknande lite Hitlerstyle för att sysselsätta invandrarna istället för att tvinga in många i ett bidragsberoende.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Regeringen borde satsa sina pengar på att bygga motorvägar och liknande lite Hitlerstyle för att sysselsätta invandrarna istället för att tvinga in många i ett bidragsberoende.

min chef hade en bra ide, man kunde ta alla arbetslösa utisar och sätta i en stor fabrikslokal så får dom sitta och cykla 8 timmar om dagen för att skapa ström, cyklar dom inte får dom inget bidrag, miljövänligt och främjar folkhälsan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Alla heta invandrare får bo i min säng.

vad snällt, nya rosengård under din säng då.

Zwift:

Dock har du lagt tråden i fel forumdel.

oj, reflekterade inte ens över vilket forum jag la den i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men seriöst tycker jag att vi endast borde ta emot små asiatiska flickor. Dom är söta och snälla. [smile]


   
SvaraCitera
Flash

dazed_and_confused:

motorvägar och liknande lite Hitlerstyle för att sysselsätta invandrarna

Njaaee, jag tycker vi ska bygga stora taggtråds-inhängnade områden med stora duschrum och krematorium!

Precis som Hitler! [y]

Dold text: Nej, det tycker jag inte.. Var inte seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Nej men seriöst tycker jag att vi endast borde ta emot små asiatiska flickor. Dom är söta och snälla.

du var inte seriös 🙁


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag tycker om Sveriges invandringspolitik kan du läsa längst längst ner på den här sidan:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=275507&page=5

Jag tycker Sveriges invandrarpolitik är KÄPPRÄTT ÅT HELVETE!!! [mad]

Vad vi ska göra med den? Anser inte det är någon större skillnad mellan Mona Muslim. Kommunisterna o de borgerliga partierna. De är allihop islamiserade! [mad]


   
SvaraCitera

soimpolite:

hur tycker du att sveriges invandringspolitik skulle se ut?

Jag skulle gärna se att Sverige hade en helt fri invandring undantaget dömda brottslingar där risken att personen fortsätter begå brott här bedöms som stor.

soimpolite:

och vad skiljer vänsterns och högerns invandringspolitik åt egentligen?

Tittar man på riksdagspartierna så är skillnaden inte särskilt stor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemannen:

Jag skulle gärna se att Sverige hade en helt fri invandring undantaget dömda brottslingar där risken att personen fortsätter begå brott här bedöms som stor.

om invandraren begår brott här då? ska han utvisas då?


   
SvaraCitera

soimpolite:

om invandraren begår brott här då? ska han utvisas då?

Ja det kan jag tänka mig men det beror så klart på vad det hela handlar om för brott. Situationen kan också bli svårare då det inte alltid finns någon stans att utvisa personen till.

Vill även ha betydligt hårdare straff mot svenska brottslingar som jag tycker att det daltas alldeles för mycket med i dag.


   
SvaraCitera