Aviseringar
Rensa alla

Sveriges skönaste familjer!!!


Familjen durmaz !


   
SvaraCitera

Undra hur mycket familjen Durmaz har att betala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De verkar rika, men inte så smarta. Fast gillar att de lämnat barnen utanför.


   
SvaraCitera

isola:

Familjen Sikström (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha

efter andra avsnitt så ser jag charmen i arvidsson kvarnsmyr pappan [bigsmile] fett skön ba lalalala. deras barn är så goa [love] ååå. vill ha barn när jag ser dem. och bladfamiljen är ju helt sick, alltså på ett bra sätt, sådan sammanhållning och emotional liksom [love] så fint, pappan är typsikt mysigt smarthuvve också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

efter andra avsnitt så ser jag charmen i arvidsson kvarnsmyr pappan [bigsmile] fett skön ba lalalala. deras barn är så goa [love]

Eller hur!!!! [love][love]
Älskar när lilla ungen försöker få honom att bära hennes lilla sjöjungfruhandväska och han ba nejmen jag kan ju inte ha en lilla sjöjunjgfruhandväska, jag är ju pappa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

...

hahaa[bigsmile] inte sett det dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahaa[bigsmile] inte sett det dock

Det är i dagens avsnitt, där de handlar i min gamla icaaffär där jag bodde när jag var liten. De sprang runt och lekte där, pappan och yngsta barnet alltså haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men åh älskar barn som är sådär genomsöta som typ aldrig skriker.. minns ett barn från när jag praktiserade på dagis jag fastnade massor för [love] som är genomgoa och jätteglada som man blir glada av att bara närvara vid typ som min katt [crazy][crazy] gör/säger massa söta saker och är allmänt levande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är i dagens avsnitt, där de handlar i min gamla icaaffär där jag bodde när jag var liten. De sprang runt och lekte där, pappan och yngsta barnet alltså haha

haha aw[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

n å

Ja <3
Fast spottar på golvet gör de ^^ har du sett det än? Han sa att hon inte fick göra någonting och hon skrek att hon visst ville göra det. Då sa skrattade han och ba nu brudar går jag och hänger mig och gick ut i köket.
Då tittar den lilla ungen på kameramannen och spottar på golvet; "där fick du pappa!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då tittar den lilla ungen på kameramannen och spottar på golvet; "där fick du pappa!"

haha såg det men det var ju också typ sött [sad][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har inte kollat :(( (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Tar för givet att alla har sett åtminstone ett avsnitt [mad]

[ops]
Kollar inte på TV. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sett avsnitt. Eller ja, ett halvt. Nästan. Tobias satt hela tiden och klagade på hur värdelöst programmet är och hur osköna familjerna är och han har förbjudit mig att någonsin titta på det igen... :c


   
SvaraCitera

isola:

Har inte kollat :(( (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera