Aviseringar
Rensa alla

Sveriges största informationsajt om hälsa och välmående


Ämnesstartare

Alltså... va? [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

haha, skulle också göra en tråd [sad]


   
SvaraCitera

Hiskeligt ovackra.


   
SvaraCitera

HAHA SAAY WHHHHHHAAAAT [bigcheers][bigcheers] [bigsmile]

Haha vafan. Vad gick fel? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Åtta

Även om man ignorerar den missvisande texten så var de verkligen brutalt fula också. De förra såg ju åtminstone helt okej ut (och var rätt storlek, till skillnad från de här).

Drop-shadow + skabbig inset = Nej tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Drop-shadow + skabbig inset = Nej tack.

Menar det. För att inte tala om kantlinjerna efter att ha snurrat lite på bokstäverna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessutom är ju bilderna i sig fula och passar inte alls in i resten av färgtemat osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men texten är väl inte så missvisande. Kan tänka mig att det är sveriges största sajt om sådant, bara det att informationen är 90% troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Hiskeligt ovackra.

Åtta:

så var de verkligen brutalt fula också.

Gillar storleken på ungdomar.se-texten, och möjligen färgen lite. Men ja, jo, överlag var de rätt osnygga. Men jag tyckte inte om de förra heller.

Fattar dock verkligen inte hur det här blev en informationssajt om hälsa och välmående. Vårdguiden är en informationssajt om hälsa och välmående, ungdomar.se är ett ganska oseriöst forum, vars användare ofta ger medvetet inkorrekt information om hälsa och välmående. Vafan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Fattar dock verkligen inte hur det här blev en informationssajt om hälsa och välmående. Vårdguiden är en informationssajt om hälsa och välmående, ungdomar.se är ett ganska oseriöst forum, vars användare ofta ger medvetet inkorrekt information om hälsa och välmående. Vafan?

Men det finns ju TEXTER och FRÅGOR OCH SVAR och TURNÉER. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Men texten är väl inte så missvisande. Kan tänka mig att det är sveriges största sajt om sådant, bara det att informationen är 90% troll.

Majoriteten utav delforumen här har ju inte med varken hälsa eller välmående och göra, och i de som har det så rör det väl sig snarare om diskussioner än information.

respons:

Men det finns ju TEXTER och FRÅGOR OCH SVAR och TURNÉER.

Mer frågor än svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Majoriteten utav delforumen här har ju inte med varken hälsa eller välmående och göra, och i de som har det så rör det väl sig snarare om diskussioner än information.

respons:

Men det finns ju TEXTER och FRÅGOR OCH SVAR och TURNÉER. [zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

mediakatt:

ungdomar.se är ett ganska oseriöst forum, vars användare ofta ger medvetet inkorrekt information om hälsa och välmående. Vafan?

Fast det står ju inte att Ungdomar.se har Sveriges största samling korrekt information. Men i så fall tror jag att Flashback är större, faktiskt.

Tror en mer korrekt text hade varit "Sveriges största ungdomsforum".


   
SvaraCitera