Aviseringar
Rensa alla

Sveriges vänster-feminister: det är rasistiskt att visa solidaritet till kristna araber


Blivande_japan:

jag har aldrig röstat vänster tackar som frågar

Och min pappa är imam


   
SvaraCitera

skonaste:

Och min pappa är imam

det betvivlar jag, men din mor kanske är psykolog?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det betvivlar jag, men din mor kanske är psykolog?

Vet inte, känner din mor bättre än min egen tror jag. Hon har en fin insida och det är det enda som räknas 😉


   
SvaraCitera

Gud vad jag hatar allting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
Gud vad jag hatar allting

otroligt vad barnsliga ni troll är nuförtiden


   
SvaraCitera

crtfvuyhb:

otroligt vad barnsliga ni troll är nuförtiden

tror du att jag skämtar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

tror du att jag skämtar?

jag orkar inte med era töntiga försök att bråka , det är på allvar. omogna småbarn behöver inte försöka provocera när det är en så allvarlig sak


   
SvaraCitera

crtfvuyhb:

jag orkar inte med era töntiga försök att bråka , det är på allvar. omogna småbarn behöver inte försöka provocera när det är en så allvarlig sak

Vadå, är det mitt fel att folk inte kan bete sig nuförtiden och säger dumma saker på nätet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

Vadå, är det mitt fel att folk inte kan bete sig nuförtiden och säger dumma saker på nätet?

nej men du kanske kan tänka på hur du beter dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bara inte lust att bråka med några småungar har haft tillräckligt med problem pga kräk som ska bråka och jälvas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara empatilösa, störda människor som kan utsätta andra för det för de fattar inte ens vad de förstör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni kommer och "ger stöd" till några våldsgalningar det är bara helt otroligt 


   
SvaraCitera

men uhdfiousafhosaifaf som om feminister tillhör en homogen grupp


   
SvaraCitera

skonaste:

Vet inte, känner din mor bättre än min egen tror jag. Hon har en fin insida och det är det enda som räknas 😉

Tardig


   
SvaraCitera

blir vansinnig på haft sex med din mamma-tjafs. newsflash: kvinnors kroppar tillhör endast dem själva och de kan ej dra skam över någon eller ska upphöjas till något människoföraktande madonnaideal. 


   
SvaraCitera