Aviseringar
Rensa alla

svett


Ämnesstartare

jag svettas mer nu på vintern än vad jag gör på sommaren? smått konstigt. nån annan som gör det?


   
Citera
Ämnesstartare

Värmeväxlingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när det är -40 ute och +30 inne så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockare kläder kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag svettas bara på sommaren när det är 40C här inne och jag försöker sova. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olidligt att gå runt i affärer med en massa kläder när det därinne är 25°C.


   
SvaraCitera

vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man går från bussen hem i tjocka kläder så utvecklar man en hel del effekt. Då man går in blir man väldigt varm.
Därför knäpper jag alltid upp jackan och släpper ut en massa värme innan jag går in. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slet upp min jacka i en affär i värmefrenesi och en gubbe kom då i min väg och flinade. Undrar om det i den gubbiga världen sågs som en invit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Värmeväxlingar.

va?

Tickstart:

när det är -40 ute och +30 inne så...

va?

Nintendos BFF:

tjockare kläder kanske?

va?

S3ON:

Jag svettas bara på sommaren när det är 40C här inne och jag försöker sova.

önskar det vore så för mig [sad]

isola:

Olidligt att gå runt i affärer med en massa kläder när det därinne är 25°C.

va?

Myksa:

Om man går från bussen hem i tjocka kläder så utvecklar man en hel del effekt. Då man går in blir man väldigt varm.
Därför knäpper jag alltid upp jackan och släpper ut en massa värme innan jag går in.

jag använder inte tjocka kläder. har inte använt jacka än den här vintern¨ens

isola:

Slet upp min jacka i en affär i värmefrenesi och en gubbe kom då i min väg och flinade. Undrar om det i den gubbiga världen sågs som en invit.

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

va?

jaa, på vintern har man oftast tjockare kläder på sig och därför kanske svettas mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

jaa, på vintern har man oftast tjockare kläder på sig och därför kanske svettas mer?

sant men jag har inte det. vägrar ta på mig tjocka kläder. därför det är konstigt tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag typ är ute i kylan med tjocka kläder och sen går in i en affär så brukar jag svettas. Annars så svettas jag inte så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sant men jag har inte det. vägrar ta på mig tjocka kläder. därför det är konstigt tycker jag

ah ok då är det lite konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Slet upp min jacka i en affär i värmefrenesi och en gubbe kom då i min väg och flinade. Undrar om det i den gubbiga världen sågs som en invit.

[love]


   
SvaraCitera