Aviseringar
Rensa alla

Svett ring


Ämnesstartare

Förmodar att en hel del både tjejer och killar har problem med att bli svettig i armhålorna nu när det är så varmt ute. Jag själv kan knappt röra mig förän jag blir svettig i armhålorna, inte särskilt trevligt att ha en stor svett ring när man kommer till jobbet. Har ni några tips för att undvika? Jag måste tyvärr röra på mig för att komma till jobbet, så bil/buss är inget alternativ


   
Citera
Ämnesetiketter

fan trodde i ett par sekunder att de fanns nå ny mackapär som kallas fö svett ring som motverkar svett Gråter

jag brukar undvika ljusa kläder xD vilket e lit varmare..men slippa ha synliga svettringar o så??


   
SvaraCitera
23an
 23an

behappyok: jag brukar undvika ljusa kläder xD vilket e lit varmare

Nu tänker du väl bakvänt? Det är mörka kläder som drar åt sig värmen mer och blir varmare.


   
SvaraCitera

blir jävligt imponerad om ni får svettringar Mycket glad svettcirklar kan jag förstå

iofs kallar man det ju lökringar...


   
SvaraCitera
23an
 23an

23an: Nu tänker du väl bakvänt? Det är mörka kläder som drar åt sig värmen mer och blir varmare.

Googlade nu för att se om jag mindes rätt och verkar som att det är bättre med mörka kläder om man ska tro sidan jag hittade.

http://www.djur.cob.lu.se/Djurartiklar/Info/vit_svart_klader.html


   
SvaraCitera

23an:

Nu tänker du väl bakvänt? Det är mörka kläder som drar åt sig värmen mer och blir varmare.

skrev ju att det blev varmare :O
Men att man slipper synliga ringar


   
SvaraCitera
23an
 23an

behappyok: skrev ju att det blev varmare :O

Du skrev att det blir varmare i ljusa kläder. Vilket jag trodde/tror är fel. Aja 🙂


   
SvaraCitera

23an:

Du skrev att det blir varmare i ljusa kläder. Vilket jag trodde/tror är fel. Aja 🙂

oj jag som skrev fel xD
Menade på att jag undviker ljusa kläder o har mörka vilkt e lit varmare men att man slipper ringarna 😛


   
SvaraCitera

"deo" osv


   
SvaraCitera

23an:

Du skrev att det blir varmare i ljusa kläder. Vilket jag trodde/tror är fel. Aja 🙂

Eller så skrev han att det blir varmare om man undviker ljusa kläder. Det är en tolkningsfråga.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Absolut torr har jag hört ska funka. Lovar dock ingenting, aldrig testat. 


   
SvaraCitera

Som sluk skrev, har jag också hört talas om Absolut torr. Har dock inte heller testat då jag inte behöver. 


   
SvaraCitera

Tickstart:
blir jävligt imponerad om ni får svettringar Mycket glad svettcirklar kan jag förstå

Är inte det detsamma? Typ


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Är inte det detsamma? Typ

ja men tänker att cirkeln är fylld.. en ring är ju bara en gräns liksom


   
SvaraCitera

isf kunde man ju svettas oändligt lite och ändå få svettringar Rodnar


   
SvaraCitera