Aviseringar
Rensa alla

SVETTAS


1996
 1996
Ämnesstartare

hej, jag är en tjej på snart 17 och jag har läääääänge svettats EXTREMT EXTREMT mycket speciellt under armarna, men mycket i händerna också, och detta gör min vardag till ett helve*e rent ut sagt, jag måste oftast ha svart, och har jag inte det så har jag ett pösigt linne som hänger långt ner då brukar det inte synas lite mycket iallafall..

Men ofta har jag fått eller sett i affärer RIKTIGT RIKTIGT fina tröjor/klänningar som jag skulle vilja ha såååååå sjukt gärna, men jag kan inte köpa den pga detta, men finns den i svart så kanske jag ibland kan köpa den beror på material, och då bara ha den vid enstaka tillfällen.
I julas hade jag en jätte fin vit klänning som jag verkligen älskar, men jag var tvungen att ha en svart kofta över och det var inte snyggt, men jag var tvungen 🙁
Detta drar ner mitt psyke sååå mycket så det är sjukt och jag skulle göra såå mycket för att bli av med detta, då skulle jag kunna njuta på ett helt annat sätt av livet, och nu börjar jag få riiiiiktig jäkla panik för att det börjar bli sommar och då är det inte ens beskrivligt, det rinner och är precis som att jag står i duschen HELA tiden.. jag vill inte krama någon eller nått..
Och så ser jag många andra ute med så fina kläder hela tiden och kan bara tänka, den och den och den osv skulle jag aldrig kunna ha... så jag måste köpa ALLT i svart eller ett speciellt tyg....

Jag orkar inte leva så här :´(


   
Citera

Gå till vårdcentralen och kolla upp om du inte behöver någon medicin el sprutor.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Comrade Walter:
http://www.svettmottagningen.se/eu-vard

Jag har pratat med dem, jag ska kanske åka till köpenhamn för att få hjälp, men det kommer bara hålla i några månader 🙁


   
SvaraCitera

2012927231433603833439_sbig.jpg

http://www.absoluttorr.nu/

Den är bra mot mycket svett.


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

My dreams are her:
2012927231433603833439_sbig.jpg

http://www.absoluttorr.nu/

Den är bra mot mycket svett.

jag har använt den, men den hjälpte inte helt ändå, + att trots att jag följde det man skulle följa innan användning för att undvika svidningar mm så gjorde det jätte ont, och jag låg ofta vaken de nätterna jag tog på det, och bara grät och grät för det gjorde så förbannat ont så kan inte använda den 🙁


   
SvaraCitera

1996: jag har använt den, men den hjälpte inte helt ändå,

Det skrev du inte från början, nåväl då vet jag inte mer än att du bör besöka en vårdcentral.
Om jag ska spekulerar lite så kan du kanske lida av hyperhidros, men den sjukdomen vet jag inget om.

Som sagt vårdcentralen nästa anhalt.


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

förlåt missade det, men tack att du skrev det till mig 🙂 A jag ska kolla med vårdcentralen, tack 🙂

My dreams are her:

Det skrev du inte från början, nåväl då vet jag inte mer än att du bör besöka en vårdcentral.
Om jag ska spekulerar lite så kan du kanske lida av hyperhidros, men den sjukdomen vet jag inget om.

Som sagt vårdcentralen nästa anhalt.


   
SvaraCitera

det var JAG som skrev vårdcentralen först!!!


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

 och jag är tacksam för svar och jag ska kolla upp det 🙂

isola:
det var JAG som skrev vårdcentralen först!!!


   
SvaraCitera

Hej.Jag är 14 år och svettas också så har jag har lite tips av hygien och förbättringar mot svett.Om det inte skulle funka gå till vårdcentralen eller kontakta svettmotagningen

1.Dusha med tvål under armarna gärna flera gånger

2.Glöm Palmovie och Nivea deo.nåt som lättar på trycket är då deon Thai deo stift (sök på Google) den innehåller endast salt och den kväver bakterierna och hindrar och minskar svett lukt.den är gjord på saltkorn och behöver endast doppa den i kallt vatten.

3.Använd nya kläder varje dag

4.Ta med dig papper så du kan torka dig under armarna och gärna parfym

5.Om allt hindrar dig sök vårdcentral för du kan ha diagnosen hyperidhos det är en sjukdom då svettbakterierna som är typ hypade

Svettmotagningen.Se för mer fakta 


   
SvaraCitera

absolut torr Tumme upp


   
SvaraCitera

Galen

Lazzeer: Svettmotagningen.


   
SvaraCitera

Abdolut Torr in my ass! 😀


   
SvaraCitera
kachin

Lazzeer: Abdolut Torr in my ass! 😀

aj som fan Gråter


   
SvaraCitera