Aviseringar
Rensa alla

svettningar.


Postorderhoran:

Åsikt: botox är så mycket bättre än absolut torr. Det gör mindre ont att injicera och det håller så mycket bättre och längre.

Kostar väl något mer än absolut torr dessutom? 😉
+ om man täpper igen på något ställe kommer svetten ut någon annanstans


   
SvaraCitera

Knarko:

Kostar väl något mer än absolut torr dessutom? 😉
+ om man täpper igen på något ställe kommer svetten ut någon annanstans

ja, men då man får det fritt genom sjukvård så... ah. Lär ju kunna få det att gå på högkostnadsskydd också, vet inte hur det fungerar ritkigt.

Jag tycker det är värre med "kommer ut nån annanstans" med absoult torr än botox. Jag svettades överlag mindre av botox. Man slipper också den irritation absoult torr ger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

din syrra skulle nog fått ont om hon haft det i armhålorna också, huden där är ju ännu känsligare än ryggen så hon fick nog snarare svid av överkänslighet.

Nej. Hon hade det i armhålorna flera år innan hon provade att ha det på ryggen. Huden på ryggen är helt enkelt annorlunda än huden i armhålorna och på hand- och fotsulorna.


   
SvaraCitera

Artie:

Jag använde en gång absolut torr i armhålorna, efter någon timme när jag inte stod ut med svidandet längre tvättade jag bort det. Det hade ändå hunnit skapa utslag likt brännskador i mina armhålor. I

Då hade du väl rakat dig samma dag?


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Huden på ryggen är helt enkelt annorlunda än huden i armhålorna och på hand- och fotsulorna.

ja, huden i armhålorna är tunnare och känsligare, huden på hand- och fotsulorna är tjockare och tåligare.
Vad är det som skulle göra huden på dessa tre områden annorlunda från resten av hud, som gör att absolut torr går att använda på dessa hudområden men ingen annanstans?


   
SvaraCitera

isola:

Då hade du väl rakat dig samma dag?


jag hade gjort allt som man ska göra!! tog det på nyduschade, torra och orakade armhålor.


   
SvaraCitera

Artie:

jag hade gjort allt som man ska göra!! tog det på nyduschade, torra och orakade armhålor.

Läskigt. Har testat någon gång pga under varma sommardagar och tycker att det funkat bra. Dock hemskt om man råkat raka sig precis innan [cry]


   
SvaraCitera

isola:

Läskigt.

ja visst är det [sad]

är absolut torr så pass effektivt att man vid normal svettighet blir helt torr? det skulle va bekvämt med ett sånt supermedel!

jag har tänkt att jag kanske ska köpa en ny och testa på underarmen först, som ett allergitest, om jag inte får någon reaktion borde jag ju kunna våga smeta på armhålorna igen va
tänk om det va en engångsgrej


   
SvaraCitera

Artie:

är absolut torr så pass effektivt att man vid normal svettighet blir helt torr?

För mig funkade det så iaf. Fast vid extrem hetta eller så så funkar det nog inte för mig heller.

Artie:

jag har tänkt att jag kanske ska köpa en ny och testa på underarmen först, som ett allergitest, om jag inte får någon reaktion borde jag ju kunna våga smeta på armhålorna igen va
tänk om det va en engångsgrej

Ah testa. Brukar du reagera mot vanliga deodoranter eller få en massa prickar och sår av rakning?
Alla bra deodoranter innehåller ju aluminium som tydligen ska vara väldigt hemskt. Förstår ej varför då det ändå endast ska vara utvärtes och inte stor mängd åt gången heller.


   
SvaraCitera

isola:

Brukar du reagera mot vanliga deodoranter eller få en massa prickar och sår av rakning?
Alla bra deodoranter innehåller ju aluminium som tydligen ska vara väldigt hemskt.

nä grejen e att jag har använt en deo med aluminiumklorid utan att reagera! så det kanske var en engångsgrej det där med torren. jag vet inte. brännskador blev det iaf den gången.


   
SvaraCitera

Artie:

nä grejen e att jag har använt en deo med aluminiumklorid utan att reagera! så det kanske var en engångsgrej det där med torren. jag vet inte. brännskador blev det iaf den gången.

ja, smörj in och grejer några dagar innan så du absolut inte är torris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej,

Kontakta mig angående dina svettningar - vi har ett projekt på gång nu, där vi hjälper människor med olika åkommor.

Hör av dig till

lilul@hotmail.com - så berättar jag mer

Med vänlig hälsning

Linda


   
SvaraCitera

soklind:

vi har ett projekt på gång nu, där vi hjälper människor med olika åkommor.

vilka är "vi" och vad är ert projekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är INTE ensam!


   
SvaraCitera

soklind:

Hej,

Kontakta mig angående dina svettningar - vi har ett projekt på gång nu, där vi hjälper människor med olika åkommor.

Hör av dig till

lilul@hotmail.com - så berättar jag mer

undrar också vilka vi är och varför inte vi har lite mer seriös mailadress eller varför inte info?


   
SvaraCitera