Aviseringar
Rensa alla

Svidande hårbotten


Ämnesstartare

Inte Gugge:

Ja, men det är äcklig att genralisera och säga att balsam endast ska användas i topparna

Tönta dig inte, det står på baksidan av de flesta flarror jag läst på att skiten ska användas i topparna.
Man ska inte ha örontops i näsan heller men jag är rätt övertygad om att folk skiter i det och stoppar topsen lite varstans ändå.

Nu kan jag förmodligen inte svara på en timme om du skriver något, har ocoola fem inlägg i timmen atm [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Tönta dig inte, det står på baksidan av de flesta flarror jag läst på att skiten ska användas i topparna.

Så du brukar sitta och läsa på balsamflaskor?[cute] Man kan lika väl ha balsam i längderna, även om man använder schampo. Och det står inte på någon av mina balsamflaskor: "obs obs använd endast i topparna!!!" [zzz] Sluta tönta dig själv [crazy]

Sen skulle du behöva läsa http://www.lockig.se/node/8, du verkar vara lite inskränkt.

sockerfritt:

Nu kan jag förmodligen inte svara på en timme om du skriver något, har ocoola fem inlägg i timmen atm

så gåre när man är n00b.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

du verkar vara lite inskränkt.

Okej, tack för analysen, har alltid önskat mig en hobbypsykolog som stämplar mig pga olika uppfattningar angående balsam [smile]

Inte Gugge:

så gåre när man är n00b.

Haha ah, för jag är n00b [y] verklisch.

Inte Gugge:

Och det står inte på någon av mina balsamflaskor: "obs obs använd endast i topparna!!!" Sluta tönta dig själv

Och varför frågar du mig om jag brukar läsa på balsamflaskor när du själv gör det?
Det kanske är min största hobby ever, vad vet du?
Får man inte ha en flaskhobby lixom?
Shitness falls, going emo in 5 [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Och varför frågar du mig om jag brukar läsa på balsamflaskor när du själv gör det?

Det brukar jag inte göra, men jag har använt samma sort balsam länge och vet vad som står på den, eftersom jag läste om den innehöll silikon när jag började med den [party]

sockerfritt:

Okej, tack för analysen, har alltid önskat mig en hobbypsykolog som stämplar mig pga olika uppfattningar angående balsam

[zzz] Buhu, balsam är eeekligt.

sockerfritt:

Man ska inte ha örontops i näsan heller men jag är rätt övertygad om att folk skiter i det och stoppar topsen lite varstans ändå.

Vad bra att jag inte har "örontops" då, utan bara tops. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Det brukar jag inte göra, men jag har använt samma sort balsam länge och vet vad som står på den, eftersom jag läste om den innehöll silikon när jag började med den

Ah okej.

Inte Gugge:

Buhu, balsam är eeekligt.

Det sa jag aldrig, det har du hittat på själv isf, vad jag anser är äckligt är metoden då man enbart använder balsam.
Därmed ej sagt att det ÄR äckligt och ohygieniskt, har aldrig påstått att jag har rätt i det men personligen så föredrar jag schampo och balsam i en härlisch mix.

Inte Gugge:

Vad bra att jag inte har "örontops" då, utan bara tops.

Det finns olika sorters tops faktiskt, försöker du trigga igång mig nu?
Du får ursäkta att jag inte hänger med isf, var ett tag sedan jag var inne på pajkastning.


   
SvaraCitera

Tvätta håret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Det sa jag aldrig

Sa jag att du sa det? [shake] Nä, just det.

sockerfritt:

Det finns olika sorters tops faktiskt, försöker du trigga igång mig nu?

Nä, jag menade att det är bra att det finns olika sorters tops så att folk inte behöver må dåligt för att de stoppar örontoppsar i näsan [party] Sluta tolka allt så fientligt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Sa jag att du sa det? Nä, just det.

Nähä sorry var min fientliga tolkningsförmåga som fick mig att tro det [censur]

Inte Gugge:

Nä, jag menade att det är bra att det finns olika sorters tops så att folk inte behöver må dåligt för att de stoppar örontoppsar i näsan Sluta tolka allt så fientligt

.. Okej [y]


   
SvaraCitera