Aviseringar
Rensa alla

Sviken av sin Pojkvän/Flickvän av alla skäl


Ämnesstartare

Hej, jag är 16 och bor halvt med min pojkvän. Han hade ofta runkat till porr som alla andra killar gör (Oftast) och då började han tänka på det när han skulle leta efter kläder åt mig dagen innan han skulle komma till mig. Då såg han visst riktigt fina kläder och jag var rädd att han tyckte att hon var mer finare uppbyggd i kroppen än jag.

För han hade runkat och fått utlösning till den jävla horan på en jävla klädessida... jag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig. För han sa att han aldrig skulle fortsätta med sånt.

Men han hade visst gjort det 2ggr under vårat förhållande. Och den senaste gången visste han att han skulle komma hem till mig och då hoppades jag att han förstod att han kunde få lite "riktigt" av mig istället för att glo på en ful halvnaken kärring.

Tycker någon att det var taskigt? Eller är det verkligen SÅ svårt att behärska sig, som han sa?[chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

Scrax:

jag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig.

omg din pojkvän har runkat. vilken skandal[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

Tycker någon att det var taskigt? Eller är det verkligen SÅ svårt att behärska sig, som han sa?

Tat lungt, du vet hur killar är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det kanske inte är konstigt, men det här är första gången jag har haft ett seriöst förhållande... och jag är rädd att han blir otrogen eller nåt, även fast han sagt att han inte gillar andra tjejer, men vem vet? han kanske någon dag hittar någon som är finare än jag?![sad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

jag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig.

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Scrax:

Sviken av sin Pojkvän/Flickvän

[shake] Hermafrodit ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bara orolig... vad ska jag göra? Men det bästa vad att han skämdes över det han gjorde... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

jag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig

lol gör slut med honon då om det inte fungerar att han har överdriven sexdrift.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

[shake] Hermafrodit ?

xD


   
SvaraCitera

Scrax:

Tycker någon att det var taskigt? Eller är det verkligen SÅ svårt att behärska sig, som han sa?

Det är taskigt om han valde att runka istället för att ha sex med dig.
Om han runkade innan men ändå hade sex med dig så ser jag inga problem med det.

Som en vis kvinna en gång sa till mig:

"Så länge du inte ersätter mig med porr så gör det inget att du tittar på det."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm... ok, tack. Han valde att ha sex med mig efter... och du "Harpyja", tror du att jag är så dum och gör slut med något som betyder allt för mig, även en sån sak? [mad] Grrrrr.....


   
SvaraCitera

Scrax:

För han hade runkat och fått utlösning till den jävla horan på en jävla klädessida... jag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig.

[tard] Jag skulle vilja påstå att du överreagerar lite.

Scrax:

Jag är bara orolig...

För vadå? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg inte emot, jag säger vad jag tycker. Jag vill ha honom för mig själv... Slutdiskuterat...[tired]


   
SvaraCitera