Aviseringar
Rensa alla

Sviken utan anledning - eller?


Hade han gjort slut pågrund av obefogade rykten, bettet sig illa och sedan velat komma tillbaka så hade jag skällt på mig själv för att jag haft en sådan omogen relation, samt sagt åt honom att stoppa upp sin nya chans någonstans. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

samt sagt åt honom att stoppa upp sin nya chans någonstans

Hm. Ja, iofs. Du har en poäng.


   
SvaraCitera

CheRRyPiG:

Skitsnack om att han varit med andra, om att jag varit med andra, om att vi snackat skit om varandra.
Såna saker som jag struntar i men inte han.

Exakt, kan du inte acceptera att han inte kan strunta i dessa rykten? Involverar ryktena honom också så är det inte konstigt att han känner så stor press på sig att han måste göra något åt det. Nu har han uppenbarligen blivit man nog att strunta i ryktena och vill komma tillbaka till dig.
Vad vill du ha av honom för att han ska få komma tillbaka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wingate32:

Vad vill du ha av honom för att han ska få komma tillbaka?

Jag vill bara att han ska lita på mig så det inte händer igen lix!
Men att bara säger "jag lovar" är bara tomma ord.


   
SvaraCitera

CheRRyPiG:

Jag vill bara att han ska lita på mig så det inte händer igen lix!
Men att bara säger "jag lovar" är bara tomma ord.

Då blir det inte lätt tyvärr. Han har som sagt tagit det första steget, ångrar sig och vill komma tillbaka. Vill förtjäna din tillit. Det är ingen annan än du som kan bestämma om du kan/vill lita på honom såpass mycket att han får en chans till.

Posta vad du bestämmer dig för och hur det gick sen.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa förhållanden och känslor sätter spår långt längre än 1 vecka.


   
SvaraCitera

så du är helt säker på att du inte gjort nått fel? man brukar alltid förvrida historier så man själv låter bra...............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idixxx:

så du är helt säker på att du inte gjort nått fel? man brukar alltid förvrida historier så man själv låter bra...

Okej. Jag har inte gjort ett piss som jag inte gjorde innan, under tiden och efter. Jag kramar ALLA mina vänner oavsett kön.
Precis som han sover över hos sina ex-flickvänner hela tiden. Och jag har inte hållt på med droger som ha osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wingate32:

Posta vad du bestämmer dig för och hur det gick sen.

Vi ska ses på lördag så känns som att allting går som det går. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Seriöst förhållande om han gör slut över rykten, fnissfnitterluder.


   
SvaraCitera

CheRRyPiG:

Okej. Jag har inte gjort ett piss som jag inte gjorde innan, under tiden och efter. Jag kramar ALLA mina vänner oavsett kön.
Precis som han sover över hos sina ex-flickvänner hela tiden. Och jag har inte hållt på med droger som ha osv.

att du är tillsammans med en kille som sover över hos sina EX-FLICKVÄNNER ens... tror du att det kommer gå bra då eller? verkar inte som att han vill ha något seriöst isånnafall. då är det ju bara du som är stupid


   
SvaraCitera

plus att du är fjorton och att han gör slut över rykten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idixxx:

då är det ju bara du som är stupid

idixxx:

plus att du är fjorton och att han gör slut över rykten.

Måste man vara x antal år för att ta:s seriöst eller?
Hur svårt ska det vah?!
Ni andra har också varit i min ålder och säkert i liknande sitts.
Det är bara diskriminerande och idiotskit att säga något sånt.
Mina vänner är i olika åldrar från 13-25, vissa av dom är mognare än mig samtidigt som andra är barnsligare än mig.
Acceptera faktum av att allt folk i alla åldrar inte är kloner av varandra!


   
SvaraCitera

well, jag du är fjorton och kommer skaffa flera nya pojkvänner. var vad jag menade.. [tired]


   
SvaraCitera

CheRRyPiG:

Vad svarar du på det?

Aldrig i livet.


   
SvaraCitera