Aviseringar
Rensa alla

Svimma själv


Ämnesstartare

Är det farligt att svimma medvetet genom att sätta sig på huk och hyperventilera och sedan ställa sig upp, stoppa tummen i munnen och blåsa ut. Och ja det funkar.


   
Citera

Varför skulle man vilja? 


   
SvaraCitera

akta tänderna!


   
SvaraCitera

9/10 svenska tandläkare rekommenderar inte d här


   
SvaraCitera

låter onödigt. skulle hellre simma.


   
SvaraCitera

Schism:
låter onödigt. skulle hellre simma.

D rimma 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
9/10 svenska tandläkare rekommenderar inte d här

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Varför skulle man vilja? 

Jag var hos en kompis igår och då gjorde han det. Han sa att det var att konstig känsla så jag tyckte att det hade varit kul att känna hur det känns. Söt


   
SvaraCitera

Det börjar med att man testar att svimma lite. Sen ligger man där som Törnrosa helt livlös.


   
SvaraCitera

Mrbomez:

Jag var hos en kompis igår och då gjorde han det. Han sa att det var att konstig känsla så jag tyckte att det hade varit kul att känna hur det känns. Söt

lol 


   
SvaraCitera

klart att det är lite farligt på grund av risken att man slår sig när man tappar medvetandet, men så länge du bara använder händerna och håller andan är det ingen risk att du stryps.

tyckte också att det här var en rolig lek när jag var kanske sexton, men slutade när jag svimmade och föll in med huvudet i ett element. då var det svart ett tag. hitta en madrass/gräsmatta eller någon annan mjuk öppen yta att leka på och ba' kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Det börjar med att man testar att svimma lite. Sen ligger man där som Törnrosa helt livlös.

Men om det nu är så att det är farligt vad är det då som gör det till det?


   
SvaraCitera

Har läst någonstans att det är farligt, det var en stor trens på min skola och till slut gick det omkring vakter som såg till att ingen höll på med sånt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

syrebrist i hjärnan är aldrig något bra. inte för någon annan del av kroppen heller.


   
SvaraCitera

NEMI: syrebrist i hjärnan är aldrig något bra. inte för någon annan del av kroppen heller.

tror inte det är någon fara, man får inte hjärnskador av att hålla andan liksom


   
SvaraCitera