Aviseringar
Rensa alla

svininfluensan


lolnej.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

MEN JÄVLA BALLE JAG SKREV ETT INLÄGG OCH TRYCKTE PÅ BAKÅT


   
SvaraCitera

trycker du på framåt så bör du ha kvar texten - dvs om du har en vettig webbläsare mmhm


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

aja iaf....... tror inte jag har svininfluensan nu, eftersom det är så får som smittas av d. men influensa solklart. kan man vaccinera sig mot "säsongsinfluensan" dvs den vanliga.. under vinterhalvåret? jag ÖVERVÄGER att göra d. jag har också hört storys om narkolepsi och övriga komplikationer vilket gjort att jag avböjt att ta den.. också har jag tänkt "äh".. men nu är det så att jag blev smittad av influensan 2010 och också nu 2013 och jag är så sjukt att jag trott att jag ska dö stundtals. idag är det lite bättre. bara legat och sovit i princip sedan igår. mina föräldrar var här men jag minns det knappt 😛 en katt lämnade d efter sig iaf


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

passaro:

trycker du på framåt så bör du ha kvar texten - dvs om du har en vettig webbläsare mmhm

nu erehh för sent


   
SvaraCitera

Lol nej. Den är ju inte farligare än en vanlig influensa. Vaccinet är hundra gånger farligare.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

värsta med influensan är att man kan vara energilös veckor efter smittotillfället..


   
SvaraCitera

Lounge:

en katt lämnade d efter sig iaf

Skönt att det är bättre iaf! Kanske går åt rätt håll nu.

Hälsa grabben från mig!! Vill ju gärna tro att han gillar mig även om absolut inget talar för det


   
SvaraCitera

Lounge:

tt jag ska dö stundtals. idag är det lite bättre. bara legat och sovit i princip sedan igår. mina föräldrar var här men jag minns det knappt 😛 en katt lämnade d efter sig iaf

Orkar du ta hand om någon annan än dig själv om du är så sjuk?
Fast du kanske är bättre nu iof.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Skönt att det är bättre iaf! Kanske går åt rätt håll nu.

åh jag hoppas verkligen det. för jag har mindre ont än igår. mycket mindre. men min energi är nere på 0 däremot. sover bara.. men sover mkt djupare än igår.

El Guaje:

Hälsa grabben från mig!! Vill ju gärna tro att han gillar mig även om absolut inget talar för det

ska göra det =) ääh du får väll komma och charma han ngn dag


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

Orkar du ta hand om någon annan än dig själv om du är så sjuk? Fast du kanske är bättre nu iof.

nope, men kommer ju bli bättre.. inte så att jag inte överlever att hälla upp mat och tömma kattlådan och klappa lite


   
SvaraCitera

nix


   
SvaraCitera

Lounge:

åh jag hoppas verkligen det. för jag har mindre ont än igår. mycket mindre. men min energi är nere på 0 däremot. sover bara.. men sover mkt djupare än igår.

Skönt att höra att det går åt det hållet! Var seriöst orolig för dig igår för då lät du riktigt dålig. Men nu hoppas vi det går mot bättre tider och inga mer bakslag!

Lounge:

ska göra det =) ääh du får väll komma och charma han ngn dag

Haha aa får hoppas du blir lite piggare snart så kan jag komma och försöka visa att jag inte alls är en så läskig människa som jag fick känslan av att han tyckte jag var. 🙂


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Skönt att höra att det går åt det hållet! Var seriöst orolig för dig igår för då lät du riktigt dålig. Men nu hoppas vi det går mot bättre tider och inga mer bakslag!

Ja det är verkligen asskönt.. men våndas redan för tröttheten tidigare influensor har inneburit för mig.. alltså efter. typ i en hel vecka. sjukt. men får ta en dag i tage.

El Guaje:

Haha aa får hoppas du blir lite piggare snart så kan jag komma och försöka visa att jag inte alls är en så läskig människa som jag fick känslan av att han tyckte jag var. 🙂

d fåru gö! fast har en känsla av att han mest kmr gömma sig under soffan [sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

Ja det är verkligen asskönt.. men våndas redan för tröttheten tidigare influensor har inneburit för mig.. alltså efter. typ i en hel vecka. sjukt. men får ta en dag i tage.

behöver ju inte bli så illa denna gång även om det förståss tar ett tag innan du känner dig helt återställd. En dag i taget är bra! Försök att inte tänka på hur illa det kan bli nästa vecka för så blir det förhoppningsvis inte!

Lounge:

d fåru gö! fast har en känsla av att han mest kmr gömma sig under soffan

Då kryper jag under och gör honom sällskap där. 🙂 Då kanske jag iofs får stryk


   
SvaraCitera