Aviseringar
Rensa alla

svölter ihjäökj


Ämnesstartare

snö storm hindrar än att kunna stor handla mat på iga magsi vilket rsulterar i att hungrig jag ej ätit ida, finns ingeting o äta förutom
typ

maklaroner o veg"kött"bullar
makaroner o veg"korv"
ris o världens starkaste currysås m. grönsaker

vidrit [n] trean e svår o göra för bränner ris gör man som tjej [n]


   
Citera

äd maggaroner med geddshubb [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du dör nog inte av snöstormen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ej bära kassarna sj när jag storhandlar...ingen vill följa med mig i detta snöväder...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska titta på riverside ([tard]) oo medan d så ska ja koka mackisar o sojakorv o ketchup blev sugen på d faktiskt nu 🙂


   
SvaraCitera

bränder rice

(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐
(✄) I ♥ 卐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntar på dig utanför ica nazi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kan ej bära kassarna sj när jag storhandlar...ingen vill följa med mig i detta snöväder...

Man kan leda en cykel med kassarna i korgen och på styret.
Gjorde så när jag var liten


   
SvaraCitera

drick vatten

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥​♥♥♥♥♥♥


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man kan leda en cykel med kassarna i korgen och på styret.
Gjorde så när jag var liten

jag har ingen cykel och när jag storhandlar så blir det många påsar, handlar liksom för hela månaden typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och fatta att cykla i snöstormen XD med massa påsar på cykeln

haha skulle se kul ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

och fatta att cykla

leda cykeln juh

Angelize:

och när jag storhandlar så blir det många påsar, handlar liksom för hela månaden typ

Klarar aldrig det, men känner att jag borde det.
Blir dyrt att gå och småhandla hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom igen!
We choose to do snowthingsgrejer not because they are easy, but because they are hard, because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one which we intend to win, and the others, too. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nomonom själv ska jag en strax få finfin hamburgare[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera