Aviseringar
Rensa alla

svullen


Ämnesstartare

Heej! Kliade svin mycket på min hals, kliade, det är på höger sida av halsen, nu är jag typ svullen där, håller en isbit där nu! Men sjukt obehagligt, eller känns inte så mycket, utan bara rädd just nu! Är de något farligt? läser mycket om tonsillcancer osv, tror inte de är de eftersom jag fick de nyss och jag kliade innan.. någon som haft liknande


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du ätit något du inte brukar äta idag?


   
SvaraCitera

"Heej! Kliade svin mycket på min hals, kliade, det är på höger sida av halsen, nu är jag typ svullen där."
_____________________________________________________________________________________________________
Menas detta i personligt verbform? I sådana fall så tycks det bäst att du slutar klia på halsen.. Blir göör mycket sämre vettru.
I fall du menade i befintlig form så tror jag då inte det bör vara cancer utan något annat. Är du allergisk eller kanske fått sjukdom? I fall diagnosen kvarstår, så bör det kikas upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Har du ätit något du inte brukar äta idag?

 julafton idag ju, de jag ätit är, köttbulle, korv, aa de vanliga, nu på kvällen åt jag macka med salami och gurka, men åt de i går med. Ska kolla om de gått ner lite nu! hoppas inte på något farligt iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte lika mycket längre, min syster kände först och nu med, hon sa att de gått ner. Ska vara uppe länge i natt, läste nyss om detta! sitter svullnaden i i flera veckor ska man söka vård, går de bort efter någon timme eller under en dag är de ej farligt 🙂


   
SvaraCitera

Vattendjur eller obekanta växter kanske förekom? Kan också vara om det varit något starkt som ifall du halsat whisky Rullar ögonen...... Eller bara ätit någon krydda hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Vattendjur eller obekanta växter kanske förekom? Kan också vara om det varit något starkt som ifall du halsat whisky Rullar ögonen...... Eller bara ätit någon krydda hehe.

är 15 år, inte druckit 🙂 aa kan de va 🙂


   
SvaraCitera

"sitter svullnaden i i flera veckor ska man söka vård"
_________________________________________________________________
Fixa en kunnig person ifall det inte försvunnit under vaddafall tre-fyra dagar. Eller minskat vaddafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
"sitter svullnaden i i flera veckor ska man söka vård"
_________________________________________________________________
Fixa en kunnig person ifall det inte försvunnit under vaddafall tre-fyra dagar. Eller minskat vaddafall.

åh herregud, ja! redan minskat.


   
SvaraCitera