Aviseringar
Rensa alla

Svullen Förhud


Ämnesstartare

Hej, har fått ett problem med min penis. Det började för 2 veckor sedan då jag och tjejen hade haft sex. Jag vaknade på natten och kände hur det kliade på snoppen gick in på toaletten och till min stora förvåning var den super svullen. Gick och la mig igen men det fortsatte klia, så dålig sömn den natten.

Upptäckte även att det hade blivit röda sår som det hade blött lite ifrån, och drog jag bak förhuden så var där sprickor. Jag lät det va och vi bestämde oss för att inte ha sex igen till den var bra.

När jag drog bak den svullna förhuden såg jag att den hade blivit väldigt tight. Men i och med att jag lät det va så släppte svullnaden och den blev som vanligt igen.

Nu igår så träffade jag tjejen igen efter hon hade varit borta en vecka, vi sexade så klart i och med att jag trodde allt var bra.( snoppen såg ut som vanligt igen) VI somnade som vanligt men så vaknar jag på natten av att det kliar på förhuden igen, går in på toaletten och ser att den är svullen. (Fast den är absolut inte alls så svullen som den var sist) Där är även ett sår på snoppen.

Hjälp! Försökte få tag i ungdomsmottagningen men de hade inte öppet förrän tisdag, hade gärna velat ha svar från någon

(Läste runt lite idag och såg att det kan vara att man tvättar sig med fel tvål, kommer ihåg igår på dagen när vi inte hade träffats och haft sex, att jag hade gått och kliat på förhuden då också)


   
Citera

ja, så går det när man har sex.


   
SvaraCitera

Hur dum är man inge om man sexar när det ser ut sådär [cry] då får man ju nästa skylla sig själv.


   
SvaraCitera

kan suga bort svullnaden[cute][blush]

Dold text: not


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur dum är man inge om man sexar när det ser ut sådär [cry] då får man ju nästa skylla sig själv.

Den såg ut som vanligt igår innan vi hade haft sex, hade inte haft sex annars. Vaknade på natten av att jag märkte att den kliade som sist


   
SvaraCitera

boken123:

Den såg ut som vanligt igår innan vi hade haft sex, hade inte haft sex annars. Vaknade på natten av att jag märkte att den kliade som sist

Ändå korkat att inte kolla upp vad det var, du fattade väl att det skulle komma tillbaka vid sex eftersom det var då det uppstod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ändå korkat att inte kolla upp vad det var, du fattade väl att det skulle komma tillbaka vid sex eftersom det var då det uppstod.

Nej det gjorde jag inte, i och med att den såg ut som vanligt. Testade även att runka för några dagar sen och då var det inga problem då heller.


   
SvaraCitera

Du kanske är allergisk mot din sperma eller något ämne i tjejen, eller så har du eksem/svamp


   
SvaraCitera

Det är möjligt att hon helt enkelt inte blir "våt" nog (kan bero på nervositet och en uppsjö andra faktorer), så att du helt enkelt skadar den lite då ni har sex. Ett förslag kan ju vara att testa glidmedel nästa gång.

Jag tror inte det handlar om någon könssjukdom, då det uppträder för snabbt, samt går bort mellan gångerna.


   
SvaraCitera