Aviseringar
Rensa alla

svullet ögonbryn


Ämnesstartare

Piercade ögonbrynet för runt ett år sen, den läkte segt men till sist läkte den iallafall. Men för en vecka sen ungefär tog jag ut den i ett par timmar, och när jag skulle sätta i den igen hade det växt ihop lite så jag fick ta i ocg efter ett tag var den i. Men imorse märkte jag att mitt ögonbryn var lite svullet, så jag tryckte på det och det kom ut rätt mycket var. Och nu är det så svullet att det skymmer synen lite .. Det borde ju inte ta så lång tid för det att svulla upp om det skulle göra det, eller hur? Iallafall, vad jag undrar är om någon vet varför det svullnade upp och varar, och hur man får bort det .. Är himla tacksam för svar, ser ju för fan ut som Quasimodo .. [surprised]


   
Citera

raally:

ser ju för fan ut som Quasimodo .. [surprised]

Kinky.


   
SvaraCitera

Jag tycker om att trycka på variga saker, som finnar.
Pics ffs.


   
SvaraCitera

raally:

fan ut som Quasimodo ..

ah hahahaa[bigsmile]


   
SvaraCitera

tvätta med saltlösning och drick inte en massa alkohol och skit när det ska läka [shake]


   
SvaraCitera

När du stack igenom piercingen så pajade förmodligen huden inuti hålet.


   
SvaraCitera

raally:

hur man får bort det ..

När piercingar krånglar så pass mycket som din verkar göra just nu så är det bäst att gå till leg. piercare och få råd. När piercingar krånglar mycket har de en tendens att lämna ärrvävnad efter sig. Men ta inte ut smycket igen eftersom du då stänger in infektionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Men ta inte ut smycket igen eftersom du då stänger in infektionen.

okej, tack [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera