Aviseringar
Rensa alla

SWAG CRIB!


isola:

ser så tattigt ut mvh frälst av herrbetjänt

[sad].. ser det ännu tattigare ut om jag har en billig datorstol från ikea mellan kläder o golv?


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

[sad].. ser det ännu tattigare ut om jag har en billig datorstol från ikea mellan kläder o golv?

venne om jag vill komma på middag hem till dig [sad][sad]


   
SvaraCitera

isola:

venne om jag vill komma på middag hem till dig [sad][sad]

ogge e mansgris som ja, blir inga jävla feministfasoner då vetu utan då får du dammsuga upp kaksmulorna ur hans xbox gumman


   
SvaraCitera

isola:

venne om jag vill komma på middag hem till dig

hallå jag äter ju endast i sovrummet när jag äter själv [wink]

röen:

ogge e mansgris som ja, blir inga jävla feministfasoner då vetu utan då får du dammsuga upp kaksmulorna ur hans xbox gumman

[bigsmile] 100% smulfritt i xboxen men kanshi att lilla soffan, lilla golvet, lilla sängen, lilla alltin behövs en liten dammsug da :PPP


   
SvaraCitera

röen:

ogge e mansgris som ja, blir inga jävla feministfasoner då vetu utan då får du dammsuga upp kaksmulorna ur hans xbox gumman

vad är det för töntigheter att spela spel när man är en vuxen människa? nä jag löser det problemet genom att slänga den nedför balkongen. så blire såhär

[badgrin]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

hallå jag äter ju endast i sovrummet när jag äter själv [wink]

jäklarns tur för dig. isola ska utfodras i fina matsalar med kandelabrar!!


   
SvaraCitera

isola:

kandelabrar!

det här ordet framkallar bilder av bdsm-dungeon i min fantasi.... [shake]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

det här ordet framkallar bilder av bdsm-dungeon i min fantasi.... [shake]

droppa stearin från en kandelaber ned på sin latexklädde slav/intet ont anande middagsgäst


   
SvaraCitera

isola:

droppa stearin från en kandelaber ned på sin latexklädde slav/intet ont anande middagsgäst


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera