Aviseringar
Rensa alla

swefilmer nere?


Ämnesstartare

Ja är jag alltså den enda med det problemet att jag inte kommer fram till Swefilmer då den säger att servern är nere. Det här ha tydligen hållit på ganska länge för jag ha int kommit in sen fredan så har ni andra samma problem?


   
Citera
Ämnesetiketter

har samma problem 🙁 kom inte in idag häller 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
har samma problem 🙁 kom inte in idag häller 

Okej, ja googlade swefilmer och då hittads inget, kan det typ vara att de blivit av med servrarna då det egentligen e olagligt att streama?


   
SvaraCitera

Kalle97:

Okej, ja googlade swefilmer och då hittads inget, kan det typ vara att de blivit av med servrarna då det egentligen e olagligt att streama?

ja antagligen. Man får gå över till dreamfilmHD istället. Inte lika stort utbud men det funkar :/


   
SvaraCitera

Nu sitter polisen med loggarna över alla som använt tjänsten. Bara att vänta på polisanmälan era ligister.Icke!


   
SvaraCitera

Skärmklipp_2.PNG
Får kontakt med servrarna iallafall så troligen bara underhållsarbete eller något...


   
SvaraCitera

Hahah mamma skaffade netflix pga detta


   
SvaraCitera

Nu funkar inte dreamfilm för mig heller??? 🙁 Någon med samma problem???


   
SvaraCitera

annabelle1234:
Nu funkar inte dreamfilm för mig heller??? 🙁 Någon med samma problem???

De kanske passar på att sätta dit folk nu när det är som flest som utnyttjar tjänsterna.


   
SvaraCitera

Fast nu kommer jag inte ut på dreamfilm heller Ledsen
Känner hur världen rasar samman.


   
SvaraCitera

Dags för er att helt enkelt som vanligt folk få betala för de filmer ni ser. 


   
SvaraCitera

Mmm, nu smakar mitt kaffe minst dubbelt så gott.Cool


   
SvaraCitera

Ladda ner popcorn time


   
SvaraCitera

aristoteles:

De kanske passar på att sätta dit folk nu när det är som flest som utnyttjar tjänsterna.

Swefilmer och Dreamfilm funkar inte för mig... 🙁


   
SvaraCitera

vevez:

Swefilmer och Dreamfilm funkar inte för mig... :

Polisen har väl tagit beslag på servrarna. Snart går de igenom vilka som brukar använda siterna, sen är det kört.


   
SvaraCitera