Aviseringar
Rensa alla

Swefilmer stänger för gott


Ämnesstartare

Getrekt:

Tur att man lär sig engelska i skolan dåTumme upp

Alla filmer är ej engelska. Och även om de är det överlag kan vissa av de ha inslag av andra dåligt textade språk 🙂 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Att du är sämst på engelska tror jag.

jag har kollat på otextad skit sen mellanstadiet, och skulle definitivt klassa mig själv som bra på engelska, men lycka till med att uppfatta typ hetsiga britter som använder 70% obskyr slang om du inte bott några år i en engelsk förort, om du samtidigt vill fokusera på något annat än just att förstå vad som sägs. applicera på allt som inte är hollywoodproduktioner med tom hanks.


   
SvaraCitera
mens
 mens

kan varmt rekommendera att bli smädad av förälder på engelska under stor del av barndomen. man blir lite ärrad men man klarar sig utan textning.


   
SvaraCitera

Tråkigt.


   
SvaraCitera

Trodde dom bara bytte ägare , nu heter sidan swefilmhd. Piratebay kommer alltid att finnas 😉 , om inte kickass torrents funkar hur bra som helst .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder aldrig den sidan. Finns så många andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag använder mig utav streaming sajter så använder jag oftast putlockers.is. Inga svenska texter men det funkar iaf. 


   
SvaraCitera

Struntsida med jobbiga dåliga texter till varenda filmjävel. Sälj något av värde och lägg pengarna på typ netflix istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder inga sådana tjänster, ser inte direkt på film/serier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69: kickass

föredrar rarbg mest av alla öppna, otroligt många ny torrents varje dag. visserligen 70% porr men ändå


   
SvaraCitera

När ska dagens ungdom lära sig att använda gamla hederliga torrents?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killen i videon fanns inte på lexbase (asså hans rättegång) så det kanske är fake? I don´t know :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
När ska dagens ungdom lära sig att använda gamla hederliga torrents?

Tragiskt.. 


   
SvaraCitera

För mig spelar det ingen roll ,Föredrar Fysiks hårdvara  så väl som Musik&film och föredrar Kavitet framför kvantitet! 

Lite kräsen kanske men va fan ....har man pengar så har man! 


   
SvaraCitera

Äh använder aldrig streams ändå. Laddar ner i HD istället.


   
SvaraCitera