Forumet - SWESUB TILL 21 JUMP STREET?

SWESUB TILL 21 JUMP STREET?

567 0 10

Spana också in:

hixaren:

[no-no] Inte tjuva filmer

Sten Sture:

Det har hon inte gjort. Upphovsmännen har fortfarande kvar orginalet, vilket de inte har när man stjäl.

Piratkopiering är i allra högsta grad brott mot upphovsrättslagen. Däremot är inte swesub det - vilket gör att jag som moderator och jävig pirat kan skylla på att hon inte bevisligen ska använda swesub till skyddat material [wink]
Sten Sture:

Upphovsrätten är förlegad.

Dock är det ett regelbrott på denna sida, så vi moderatorer har chansen att slå till om vi vill, men ingen rätt att avslå anmälningar...

Sten Sture:

Brott mot upphovsrättslagen ja, men inte stöld.

Same shit; different name. Vissa kallar det stöld i praktiken. Sen om du eller byråkratin inte gör det ändrar inte deras uppfattning.
Djeydjey:

vilket gör att jag som moderator och jävig pirat kan skylla på att hon inte bevisligen ska använda swesub till skyddat material [wink]

oki[smile]

Sten Sture:

Upphovsrätten är förlegad.

naje, håller jag nog inte med om...har inte så bra koll på hur lagstiftnignen egentligen ser ut, men vi bör ha något skydd iaf...

yllvaa_:

Jag hittar inga svenska subs till 21 Jump Street säsong 1, har kollat på undertexter.se men där finns inga! Någon som har några eller vet var det finns? ;o Rätt akut!

Jag tar djeydjeys uttalande till skydd:) Nu är du ju iofs inte online längre men http://www.opensubtitles.org/sv/search2/sublanguageid-swe/moviename-21+jump+stre...

Vårsågod

Vilken fin dubbelmoral jag har[bigsmile][cool]