Aviseringar
Rensa alla

SWESUB TILL 21 JUMP STREET?


Ämnesstartare

Jag hittar inga svenska subs till 21 Jump Street säsong 1, har kollat på undertexter.se men där finns inga! Någon som har några eller vet var det finns? ;o Rätt akut!


   
Citera
Ämnesstartare

Det är oftast svårare att hitta svensk text till Tv-serier än till filmer. Har försökt hitta svensk text till Survivor (amerikanska Robinson), men det är hopplöst. Knappt man hittar engelsk text alltid. Rekommenderar dig att goggla, annars får du nog nöja dig med engelsk text.. Då hänger man med lite bättre iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, jag vet, men problemet är att jag inte ens hittar engelsk! Glömde skriva att det gick bra med det med, haha ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yllvaa_:

Jo, jag vet, men problemet är att jag inte ens hittar engelsk! Glömde skriva att det gick bra med det med, haha ^^

Har du kollat på allsubs.org, tvsubtitles.com eller tvsubtitles.net?


   
SvaraCitera

yllvaa_:

Jag hittar inga svenska subs till 21 Jump Street säsong 1

[no-no] Inte tjuva filmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Inte tjuva filmer

Det har hon inte gjort. Upphovsmännen har fortfarande kvar orginalet, vilket de inte har när man stjäl.


   
SvaraCitera

Sten Sture:

Det har hon inte gjort. Upphovsmännen har fortfarande kvar orginalet, vilket de inte har när man stjäl.

Sant, tycker inte heller att man kan kan jämföra illegal fildelning med stöld...skrev bara illa...eller ngt:P...

Korrektion:[no-no] Inte använda upphovsrättsskyddat material olovligt.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

[no-no] Inte tjuva filmer

Sten Sture:

Det har hon inte gjort. Upphovsmännen har fortfarande kvar orginalet, vilket de inte har när man stjäl.

Piratkopiering är i allra högsta grad brott mot upphovsrättslagen. Däremot är inte swesub det - vilket gör att jag som moderator och jävig pirat kan skylla på att hon inte bevisligen ska använda swesub till skyddat material [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Korrektion:[no-no] Inte använda upphovsrättsskyddat material olovligt.

Upphovsrätten är förlegad.

Djeydjey:

Piratkopiering är i allra högsta grad brott mot upphovsrättslagen.

Brott mot upphovsrättslagen ja, men inte stöld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Sture:

Upphovsrätten är förlegad.

Dock är det ett regelbrott på denna sida, så vi moderatorer har chansen att slå till om vi vill, men ingen rätt att avslå anmälningar...

Sten Sture:

Brott mot upphovsrättslagen ja, men inte stöld.

Same shit; different name. Vissa kallar det stöld i praktiken. Sen om du eller byråkratin inte gör det ändrar inte deras uppfattning.


   
SvaraCitera

Djeydjey:

vilket gör att jag som moderator och jävig pirat kan skylla på att hon inte bevisligen ska använda swesub till skyddat material [wink]

oki[smile]

Sten Sture:

Upphovsrätten är förlegad.

naje, håller jag nog inte med om...har inte så bra koll på hur lagstiftnignen egentligen ser ut, men vi bör ha något skydd iaf...

yllvaa_:

Jag hittar inga svenska subs till 21 Jump Street säsong 1, har kollat på undertexter.se men där finns inga! Någon som har några eller vet var det finns? ;o Rätt akut!

Jag tar djeydjeys uttalande till skydd:) Nu är du ju iofs inte online längre men http://www.opensubtitles.org/sv/search2/sublanguageid-swe/moviename-21+jump+stre...

Vårsågod

Vilken fin dubbelmoral jag har[bigsmile][cool]


   
SvaraCitera