Forumet - SYND OM MIG

SYND OM MIG

117 0 34

Spana också in:

Gruppkramarn:

Vad för möte? :o

Lokalgruppsmöte med RBUF.

Gruppkramarn:

Man kan ju avboka saker också. [surprised] du har ju lunginflammation, som. Kan bli illa då.

Jag avbokar inte saker. [no-no] Var på möte i Måndags också, trots sjukdom. Fast just nu ser det ut som att det blir så illa tvunget att avboka ändå.
Gruppkramarn:

Vad gör man där? :o låter intressant att engagera sig där..

Eh, jadu. Jag är projektledare och samtalsledare för en "Ellen grupp", vi har varit i Ryssland och gjort dokumentär och så gör vi lite småprojekt lokalt.

Gruppkramarn:

Ibland är det ju bra tror jag. [smile] inte överanstränga sig och så.

Kanske det. [cute]

isola:

Stackars.
Finns det alternativ till penicillin?
Skulle aldrig klarat min urinvägsinfektion utan det underbara Selexidet

Jodå, de har experimenterat med en hel del olika mediciner på mig under min uppväxt och jag har blivit dålig på alla. Så nu har jag börjat tacka nej till allt som de försöker proppa i mig.

Åtta:

Jag rekommenderar bön. Jag har hört att Guds hand ska kunna ersätta penicillin.

Skall genomföras!
Du har inte en halsinflammation då? Tycker folk slänger omkring lunginflammation alldeles för ofta, har du svårigheter att andas, hosta, feber, bröstsmärtor? Skär det i bröstet när du andas djupt, hostar?

Lunginflammation = serious shit och ovanligt hos yngre. Halsinflammation dock är vanligare. Hur som helst krya på dig, om det är jätte jobbigt gnäll på läkaren, finns tusentals olika antibiotika inte bara penicillin.